تقویت یگان امداد نیروی انتظامی استان در دستور کار قرار دارد

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: تقویت یگان امداد نیروی انتظامی استان از لحاظ آموزش و تجهیزات از اقداماتی است که از ابتدای حضور در استان در دستور کار قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار جلیل موقوفه‌ای امروز _پنجشنبه بیستم مهرماه_ در دیدار با استاندار سمنان اظهار کرد: تقویت یگان امداد نیروی انتظامی استان از لحاظ آموزش و تجهیزات از اقداماتی است که از ابتدای حضور در استان در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی افزود: تمام معاونان، فرماندهان، رؤسای پلیس و همکاران نیروی انتظامی استان بر اساس شرح وظایف خود به بهترین شکل ممکن در راستای جلب رضایتمندی مردم اقدام می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان سمنان خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا با مجموعه نیروها، امکانات و تجهیزات موجود با ارائه بهترین عملکرد در راستای حفظ امنیت و رضایتمندی مردم گام برداریم.

موقوفه‌ای تصریح کرد: اجازه نخواهیم داد تا کوچک‌ترین بی انضباطی در استان رخ دهد و در کمترین زمان ممکن با مخلان امنیت برخورد لازم و جدی صورت می‌گیرد.

به گزارش ایمنا، استاندار سمنان با فرمانده نیروی انتظامی استان و مجموعه معاونان و فرماندهان نیروی انتظامی استان به مناسبت گرامیداشت هفته فراجا در سالن جلسات کوثر ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان دیدار کرد. در این نشست رئیس عقیدتی‌سیاسی نیروی انتظامی استان و مدیران کل دفتر استاندار و روابط‌عمومی و امور امنیتی و انتظامی استانداری سمنان نیز حضور داشتند.

کد خبر 695268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.