تمدید قرارداد دو ستاره خط میانی رئال‌ مادرید

ادواردو کاماویگا و فدریکو والورده قراردادهای جدیدی را با رئال‌ مادرید امضا کردند که به موجب آن، دستمزدشان‌ افزایش خواهد یافت‌.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به نقل از رسانه اسپانیایی COPE، ادواردو کاماوینگا و فدریکو والورده قراردادهای خود را با رئال مادرید تمدید کردند.

کاماوینگا فرانسوی برای ماندن در سانتیاگو برنابئو تا سال ۲۰۲۸ به توافق رسیده است. او افزایش قابل توجهی در دستمزدش خواهد داشت و بند فسخش نیز به یک میلیارد یورو (۸۶۲ میلیون پوند / یک میلیارد دلار) افزایش خواهد یافت.

این هافبک ۲۰ ساله، خود را به عنوان بخشی جدایی‌ناپذیر از برنامه‌های کارلو آنچلوتی تثبیت کرده و طی ۱۱ مسابقه فصل جاری، ۶۴۵ دقیقه در زمین حضور داشته است.

والورده، هیم‌تیمی کاماوینگا در خط میانی نیز قرارداد جدیدی را تا سال ۲۰۲۸ امضا کرده است، یک سال بیشتر تمدید از قرارداد فعلی او که در سال ۲۰۲۷ به پایان می‌رسد. این بازیکن اروگوئه‌ای همچنین بند آزادسازی یک میلیارد یورویی خواهد داشت.

او نیز مانند کاماویگا ۱۱ بازی انجام داده اما دقایق بسیار بیشتری (۸۳۸) نسبت به گذشته، بازی کرده و در این فصل یک گل و سه پاس گل داده است.

هم کاماویگا و والورده در حال حاضر با تیم‌های ملی خود، یعنی فرانسه و اروگوئه تمرین می‌کنند. آنها پس از تعطیلات ملی ماه اکتبر، به تمرینات باشگاهی بازخواهند گشت تا برای بازی بعدی رئال مادرید در لالیگا مقابل سویا آماده شوند.

کد خبر 695259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.