اجرای طرح پایش سلامت دندان ویژه فرزندان کارکنان شهرداری اصفهان

رئیس اداره بهداشت و سلامت کارکنان شهرداری اصفهان از اجرای طرح پایش سلامت دندان ویژه فرزندان کارکنان شهرداری اصفهان به‌مناسبت هفته کودک و نوجوان توسط اداره بهداشت و سلامت کارکنان شهرداری خبر داد.

محمدمهدی مغروری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اجرای طرح پایش سلامت دندان ویژه فرزندان کارکنان شهرداری اصفهان به‌مناسبت هفته کودک و نوجوان اظهار کرد: این طرح با هدف پیشگیری از بیماری‌های دهان و دندان برای فرزندان گروه سنی ۳ تا ۱۵ سال اجرا می‌شود.

وی افزود: بر اساس توافق صورت گرفته با کلینیک‌ها و مطب‌های طرف قرارداد این طرح، معاینه در این مراکز به صورت رایگان انجام می‌شود.

رئیس اداره بهداشت و سلامت کارکنان شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این طرح افراد عضو صندوق بیمه مکمل درمان تا سقف تعهدات می‌توانند با صدور معرفی‌نامه آنلاین از خدمات دندانپزشکی استفاده کنند.

وی ادامه داد: فرزندان فاقد عضویت بیمه تکمیلی نیز می‌توانند علاوه بر استفاده رایگان از این طرح، از تخفیف گروهی توافق‌نامه مذکور برای درمان احتمالی بهره‌مند شوند.

مغروری خاطرنشان کرد: این طرح از بیستم مهرماه تا سی‌ام آذرماه امسال اجرا می‌شود و کارکنان باید پیش از مراجعه به مراکز طرف قرارداد، به‌صورت تلفنی هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

کد خبر 695211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.