لزوم تغییر رویکرد در ارتباط با نسل جدید / دستیاران مردمی فرمانداران منصوب می‌شوند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: باید در رویکردمان برای ارتباط با نوجوانان تحول ایجاد کنیم که این امر به همگرایی بیشتر کمک می‌کند تا کارهای قوی‌تری انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام مهدی فوقی صبح امروز _پنجشنبه، بیستم مهرماه_ در آئین تجلیل از مراکز فرهنگی شاخص استان اظهار کرد: باید برای مجموعه‌هایی که بی‌نام و گمنام زحمت می‌کشند، تلاش کرد و در این راستا شاهدیم که مجموعه‌ها الزاماً منتظر ما نمی‌مانند و بنا بر تعبیر رهبر انقلاب بارهای زمین مانده را برداشتند.

وی افزود: باید در رویکردمان برای ارتباط با نوجوانان تحول ایجاد شود و در این راستا مجموعه‌های حاضر به فکر این تحول هستند که این امر به همگرایی بیشتر کمک می‌کند تا کارهای قوی‌تری انجام دهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: امروز ظلم رو به افول است و در این راستا باید این پیام را به نسل جوان منتقل کرد و بر آن کار ویژه انجام داد.

لزوم توجه به حلقه‌های گمشده در فعالیت‌های فرهنگی

در بخشی دیگر از جلسه نیز احمد مقیمی مشاور وزیر فرهنگ در امور فرهنگی و اجتماعی مناطق محروم اظهار کرد: بحثی به نام حلقه‌های فراموش شده مطرح است که اگر در دستور کار قرار بگیرند، عمق فعالیت‌هایمان بیشتر خواهد شد، در این راستا گاهی فعالیت‌هایمان عمقی ندارد و دلیل این امر به خلقه‌های فراموش شده بازمی‌گردد.

وی افزود: توجه به خود، خانواده، همسایگان، خویشاوندان و دوستان از حلقه‌های گمشده در انجام کار فرهنگی است که اگر به این موارد توجه شد، شاهد اثربخشی فعالیت‌ها خواهیم بود.

دستیاران مردمی فرمانداران منصوب خواهند شد

در بخشی دیگر نیز حجت‌الاسلام مهدی امینی با تاکید بر اینکه هیئات و مجموعه‌های فرهنگی باید مأموریت و پیوست اجتماعی داشته باشند، اظهار کرد: قرار بر این است که برای هر فرماندار و مدیرکل یک دستیار مردمی منصوب شود که تمام فعالان فرهنگی امکان نقش‌آفرینی در این ایده را خواهند داشت.

وی در توصیف جایگاه این دستیاران مردمی خاطرنشان کرد: جایگاه و شخصیت‌هایی که می‌توانند جریان‌های خرد را برای عملیات‌های بزرگ به حرکت دربیاورند.

مشاور و دستیار استاندار اصفهان در امر مردمی‌سازی دولت با بیان اینکه این دستیاران مردمی، حلقه واسط و ارتباطی میان فعالان فرهنگی و فعالیت‌های آن‌ها با حاکمیت باشد، تأکید کرد: باید واگذاری کار به مردم را باید از امامین انقلاب بدانیم و لازم است این کار را با قوت و قدرت دنبال کنیم.

کد خبر 695210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.