مسئولان زمینه بروز استعدادهای جوانان را فراهم کنند

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌ غربی گفت: به آینده جوانان بسیجی در تولید محتوا خوش‌بین هستم و توصیه من به مسئولان برگزاری رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج این است که زمینه بروز استعدادهای جوانان را فراهم کنند.

سردار محمدحسین رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در حاشیه بازدید از پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در آذربایجان‌غربی با بیان اینکه تیم‌ها برای ارائه کارهای باکیفیت با یکدیگر رقابت می‌کنند، اظهار کرد: آنچه که مشاهده می‌شود همت بلندی است که بسیجیان از همه شهرستان‌ها برای ارائه کار بهتر و تولید محتوای کیفی‌تر تلاش می‌کنند.

وی افزود: اراده‌ای که دوستان را در این مکان برای این رویداد جمع کرده، قابل تقدیر و شایسته قدردانی است.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: وضعیت آذربایجان‌غربی از حیث تولید محتوا در وضعیت خوبی قرار دارد و سال گذشته نیز در سطح کشور مقام آورده است.

رجبی تأکید کرد: کسب مجدد مقام کشوری در تولید محتوا را در حوزه بسیج خواستارم، اما تلاش در این عرصه را مختص بسیج نمی‌دانم، اگرچه خواسته ما میدان‌داری بسیج در تولید محتوا است.

وی ادامه داد: به آینده جوانان بسیجی در تولید محتوا خوش‌بین هستم و توصیه من به مسئولان برگزاری این است که زمینه بروز استعدادهای جوانان را فراهم کنند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: امیدوارم بسیجیان آذربایجان‌غربی همچون سال گذشته در بخش تولید محتوا مقام اول کشوری را در رویداد تولید محتوا کسب کنند.

مسئولان زمینه بروز استعدادهای جوانان را فراهم کنند

کد خبر 695209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.