پیروزی پرسپولیس عامل اخراج سرمربی مطرح از روی نیمکت الدحیل

هرنان کرسپو سرمربی تیم فوتبال الدحیل قطر از هدایت این تیم برکنار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، باشگاه الدحیل قطر با هرنان کرسپو، سرمربی آرژانتینی خود قطع همکاری کرد. این باشگاه با انتشار توییتی رسماً این مسئله را اعلام کرد و از زحمات ستاره سابق تیم ملی آرژانتین قدردانی کرد. گفته می‌شود کریستوف گالتیه، سرمربی سابق پاری‌سن‌ژرمن به عنوان گزینه نهایی الدحیل برای جانشینی کرسپو محسوب می‌شود.

تیم فوتبال الدحیل قطر پس از تساوی در تاجیکستان مقایل استقلال دوشنبه در ورزشگاه خلیفه شهر دوحه مقابل پرسپولیس شکست خورد تا اوضاع برای این تیم بدتر از همیشه شود. الدحیل در لیگ‌ستارگان قطر نیز با ۱۰ امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارد.

بیانیه باشگاه الدحیل برای اخراج هرنان کرسپو به‌شرح زیر است:

مدیریت باشگاه ورزشی الدحیل پس از نتایج اخیر تیم و کاهش شانس این تیم برای صعود به دور بعدی لیگ‌قهرمانان آسیا پس از شکست مقابل پرسپولیس، با هرنان کرسپو سرمربی تیم به برای فسخ قرارداد به توافق رسید

لازم به‌ذکر است تیم فوتبال الدحیل با کرسپو در فصل گذشته موفق به کسب سه عنوان قهرمانی در لیگ‌ستارگان، جام حذفی و جام اووردو قطر شد و همچنین به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا نیز صعود کرد اما باوجود جذب چند ستاره ازجمله فیلیپه کوتینیو در فصل جاری موفق ظاهر نشد.

تیم فوتبال الدحیل قطر در مرحله نیمه‌نهایی فصل گذشته رقابت‌های لیگ‌قهرمانان آسیا با نتیجه تحقیر آمیز هفت بر صفر در برابر الهلال عربستان شکست نورد تا انتقادات از کرسپو از انتهای فصل قبل آغاز شود و اکنون پس از شکست مقابل پرسپولیس کار این سرمربی آرژانتینی را تمام کند.

کد خبر 695148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.