کارهای اول سینمایی سرمایه‌گذار ندارند

تهیه کننده و کارگردان «ایلیا، جست‌وجوی قهرمان» گفت: معمولاً کارهای اول سینمایی حمایت نمی‌شوند و پروانه تولید به آن‌ها تعلق نمی‌گیرد از این رو کارگران برای تولید و اثبات پروژه باید خودش سرمایه‌گذاری کند اما بعد از اثبات کار شرایط تغییر می‌کند.

سید علی موسوی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در حوزه کودک و نوجوان دغدغه‌هایی داشتم، اظهار کرد: در این مسیر آسیب‌شناسی بازی‌های کامپیوتری مهم‌ترین موضوعی بود که می‌خواستم به آن بپردازم چراکه امروزه کودکان در این فضا رها هستند و والدین نظارت کاملی بر آن ندارند.

وی با اشاره به اینکه ایلیا نام عبری امیرالمومنین (ع) است، ادامه داد: داستان ایلیا جست‌وجوی قهرمان بر پایه داستان خیبر نام گذاری شده چرا که از اول تا آخر فیلم کودکان به‌دنبال قهرمان می‌گردند.

تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی ایلیا، جست‌وجوی قهرمان با بیان اینکه این فیلم تجربه اول من در سینما بود و سرمایه گذاران اعتماد نمی‌کردند، تصریح کرد: معمولاً کارهای اول سینمایی حمایت نمی‌شوند و پروانه تولید به آن‌ها تعلق نمی‌گیرد از این رو کارگران برای تولید و اثبات پروژه باید خودش سرمایه‌گذاری کند اما بعد از اثبات کار شرایط تغییر خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه حوزه سینمای کودک خطیر، جذاب و مهم است، افزود: در حوزه سینما نیازمند نگاه بین‌المللی به امور هستیم تا بتوانیم آثارمان را در خارج از مرز به اکران در بیاوریم، در همین راستا تصمیم دارم فیلم سینمایی ایلیا جست‌وجوی قهرمان را به زبان عربی در لبنان دوبله کنم.

موسوی‌نژاد در پایان گفت: جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان تنها جشنواره تخصصی حوزه کودک و نوجوان در کشور است.

کد خبر 695129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.