آماده‌باش ۱۸۰ نیروی آتش‌نشانی برای مقابله با آب‌گرفتگی در قزوین

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: ۱۸۰ نیروی آتش‌نشان در ۱۰ ایستگاه برای امداد رسانی به شهروندان در زمان آب‌گرفتگی‌ ناشی از باران آماده‌باش هستند.

قدیر موسی‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر وقوع بارش‌ها و جاری شدن سیلاب و آب‌گرفتگی شدید در سطح معابر شهری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین آماده‌باش است.

وی افزود: حدود ۱۸۰ نیروی آتش‌نشان در ده ایستگاه برای امداد رسانی به شهروندان در زمان حوادث و آب‌گرفتگی‌های احتمالی در حالت آماده هستند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: تمهیدات پیش‌بینی شده شامل آماده‌باش تعدادی موتور پمپ برای رفع آب گرفتگی‌های احتمالی است و این شرایط آماده‌باش تا برگشتن وضعیت جوی به حالت عادی ادامه خواهد داشت.

موسی‌خانی افزود: تمام ماشین آلات و تجهیزات سازمان مدیریت پسماند شامل لودر، کامیون، دستگاه‌های خود مکش نیز برای مقابله با آب گرفتگی‌های احتمالی معابر آماده شده است.

وی ادامه داد: شهروندان به هشدارهای ایمنی توجه کنند و از ترددهای غیرضروری در هنگام بارش باران در مجاورت جویبارها، کانال‌های فاضلاب خودداری کنند.

کد خبر 695116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.