اجرای طرح سفر کارت برای اولین‌ بار در کردستان

رئیس اداره نظارت و ارزیابی خدمات و دفاتر گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: طرح سفر کارت برای اولین بار در استان کردستان اجرایی می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، تیمور خالدی، اظهار کرد: علاقمندان به مسافرت و گردش از این پس می‌توانند در قالب سفر کارت، برای انجام سفرهای خود وام قرض‌الحسنه دریافت کنند.

وی افزود: هم‌اکنون هماهنگی و عقد قرارداد میان دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حال انجام است که به زودی نهایی خواهد شد.

رئیس اداره نظارت و ارزیابی خدمات و دفاتر گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، هدف از اجرای این طرح را ایجاد شور و نشاط اجتماعی، رونق بیشتر سفر و ایجاد محرک در حوزه گردشگری عنوان کرد و گفت: زمانی که یک گردشگر قصد سفر دارد، باید به دفاتر گردشگری طرف قرارداد با بانک مهر ایران مراجعه کرده و او را به این بانک معرفی کنند.

وی تصریح کرد: پرداخت این تسهیلات به دو شکل سفر کارت و حمایتی است که تا سقف ١٠٠ میلیون تومان به گردشگران داده می‌شود و نحوه بازپرداخت آن هم به‌صورت شش ماهه و ٢٠ ماهه با نرخ سود چهار درصد است و بانک طرف قرارداد هم ظرف مدت پنج روز به درخواست گردشگر متقاضی دریافت این تسهیلات پاسخ می‌دهد.

خالدی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ٥٩ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان به‌صورت مستمر در حال ارائه خدمات به متقاضیان و گردشگران داخلی و خارجی هستند.

کد خبر 695108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.