فراگیر شدن ورزش‌های همگانی نیاز اساسی جامعه است

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج یکی از نیازهای اساسی جامعه را فراگیر شدن ورزش‌های همگانی دانست و گفت: یکی از نتایج فراگیر شدن ورزش‌های همگانی در میان مردم که می‌تواند توسعه اجتماعی را به بار آورد، قهرمانان ورزشی هستند که می‌توانند نقش تأثیرگذاری در بین آحاد مردم به ویژه جوانان داشته باشند.

به گزارش ایمنا، عزت رضایی، امروز _چهارشنبه، نوزدهم مهرماه_ در دیدار با هیئت رئیسه باشگاه فوتبال آبیدر سنندج اظهار کرد: جای تأسف دارد که این استان در لیگ فوتبال دسته یک و برتر کشور حتی یک تیم ندارد و جای خالی تیم کردستان در لیگ‌های کشوری به‌طور کامل محسوس است.

وی افزود: امیدواریم با کمک پیشکسوتان و صاحب‌نظران ورزش و مسئولان و دلسوزان شهر سنندج و استان کردستان در آینده شاهد اتفاقات مبارکی در این حوزه باشیم و تیم‌های استان در لیگ‌های مطرح کشوری حضور داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج ادامه داد: یکی از مهم‌ترین وظایف شهرداری پرداختن به فرهنگ ورزش است و شورای اسلامی شهر نیز در حد توان و مقدورات، خود را مکلف به رسیدگی امورات به امور ورزشی می‌داند.

وی یکی از نیازهای اساسی جامعه را فراگیر شدن ورزش‌های همگانی دانست و گفت: یکی از نتایج فراگیر شدن ورزش‌های همگانی در میان مردم که می‌تواند توسعه اجتماعی را به بار آورد، قهرمانان ورزشی هستند که می‌توانند نقش تأثیرگذاری در بین آحاد مردم بویژه جوانان داشته باشند.

رضایی خاطرنشان کرد: بسیار خرسندیم که امروز میزبان اعضای باشگاه آبیدر هستیم که بالغ بر یک هزار نفر ورزشکار فعال دارد و می‌تواند آینده درخشانی را برای فرزندان این دیار رقم بزند.

کد خبر 695074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.