امنیت پایدار اولویت اصلی سپاه پاسداران است

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی گفت: سپاه پاسداران در کنار امنیت پایدار که اولویت اصلی ما است، در امر مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی و توسعه استان در کنار دولت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار محمدحسین رجبی امروز _چهارشنبه نوزدهم مهرماه_ در مراسم انس و الفت وابستگان سپاه مهاباد اظهار کرد: شما در روزهای سخت زحمت کشیده و از تبار شهیدان هستید که بدون هیچ چشم‌داشتی جان خود را فدای اسلام کردند.

وی با اشاره به رویدادهای اخیر در سرزمین‌های اشغالی فلسطین افزود: عملیات طوفان الاقصی، ابهت دروغین رژیم صهیونیستی را درهم شکست.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی گفت: این عملیات برای کشورهایی که به رژیم صهیونسیتی امید بسته بودند، هشدار نسبت به قدرت پوشالی این رژیم بود.

وی ادامه داد: عملیات طوفان الاقصی تحقق وعده الهی برای پیروزی مستضعفان و طوفان ۱۵ مهر به فرموده رهبر معظم انقلاب، غیرقابل ترمیم است‌.

رجبی با بیان اینکه این وعده الهی است که نصرت الهی شامل کسانی می‌شود که در راه خدا جهاد می‌کنند، تصریح کرد: در جنگ تحمیلی هشت ساله، جهان در مقابل ایران اسلامی ایستاد، اما پیروزی با رزمندگان اسلام بود.

وی خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس هیچ امکانات جنگی نداشتیم و با دستان خالی در مقابل دشمنان ایستادیم‌.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی تصریح کرد: دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی همواره به دنبال توطئه بوده و در این راستا برنامه‌ریزی کرده است.

وی با اشاره به اینکه ایثارگری‌های رزمندگان اسلام فراموش‌نشدنی است، اظهار کرد: ایمان و تبعیت از ولایت رمز موفقیت و پیروزی رزمندگان اسلام بود، رزمندگان فلسطین از رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس درس گرفته‌اند.

رجبی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران در کنار امنیت پایدار که اولویت اصلی ما است، در امر مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی و توسعه استان در کنار دولت قرار دارد.

کد خبر 695070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.