بازگشت اسطوره شیاطین‌سرخ به فوتبال انگلیس

باشگاه بیرمنگهام سیتی پس از تصمیم برای اخراج جان یوستیس، وین رونی را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وین رونی پس از توافق برای هدایت تیم بیرمنگام سیتی در چمپیونشیپ (لیگ دسته اول) به فوتبال انگلیس بازگشت، مهاجم سابق سه‌شیرها و منچستریونایتد، قراردادی ۳ و نیم ساله با آن‌ها امضا کرد، رونی درحالی که نتوانست راهی پلی آف شود، دی سی یونایتد را ترک کرد.

بیرمنگام پس از آن تصمیم شوکه‌ای برای اخراج یوستاس گرفت و اکنون تأیید کرده است که وین رونی جایگزین او است؛ اشلی کول اسطوره چلسی و جان اوشی، هم تیمی سابق رونی در یونایتد نیز به عنوان بخشی از کادر مربیگری سرمربی جدید، به بیرمنگام پیوستند.

در بیانیه باشگاه آمده است: «باشگاه فوتبال بیرمنگام سیتی خوشحال است که انتصاب وین رونی به عنوان سرمربی جدید را با قراردادی سه و نیم ساله، اعلام کند، او بلافاصله پس از ترک تیم دی سی یونایتد، با ما به توافق رسید.»

رونی مشتاقانه منتظر است تا با باشگاه جدید خود کار کند و از هم‌اکنون آماده سازی‌ها را برای اولین بازی آبی‌ها پس از تعطیلات فیفادی در میدلزبرو را آغاز خواهد کرد.

او اعلام کرد: «من کاملاً خوشحالم که در چنین زمان هیجان انگیزی به باشگاه فوتبال بیرمنگام سیتی ملحق می‌شوم. بسیار واضح است که آنها برنامه بلند پروازانه‌ای دارند و متعهد به تحقق جاه طلبی خود برای باشگاه هستند.

ما کاملاً با آنچه انتظار می‌رود، هماهنگ هستیم. من حرفه مربیگری را طی کرده‌ام و خودم را در محیط‌های چالش برانگیز قرار داده‌ام تا برای این فرصت آماده شوم. این پروژه‌ای است که به من احساس هدفمند بودن می‌دهد و نمی‌توانم منتظر بمانم تا به آن برسم.

ما چند بازیکن جوان هیجان‌انگیز در تیم داریم، و تعدادی از آن‌ها باز هم به تیم اول راه پیدا می‌کنند تا در کنار با تجربه‌ها، تیم را رو به جلو هدایت کنند. من راه روشنی دارم که می‌خواهم تیم و کادر مربیگری‌ام از آن پیروی کند. سخت کار خواهم کرد تا آن را به بهترین شکل، اجرا کنم. ما در اینجا یک تیم برنده ایجاد خواهیم کرد که طرفداران به آن، افتخار کنند.»

بیرمنگام قبل از این توضیحی در مورد اخراج شوکه‌کننده یوستاس ارائه کرده و گفته است که به سرمربی جدید فرصت داده می‌شود تا ترکیب فعلی را قبل از پنجره نقل و انتقالات ژانویه و تابستان، ارزیابی کند.

طبق گزارشات، وین رونی، سه برابر بیشتر از یوستاس، در باشگاه درآمد دارد، تام بردی، مالک بخشی از سهام باشگاه و اسطوره NFL، مشتاق است تا با ستاره‌ای مثل رونی، برای بیرمنگام، جام به ارمغان بیاورد.

رونی اکنون، با توجه به تعطیلات فیفادی، زمان خوبی برای همکاری با بازیکنان جدید خواهد داشت، سپس بیرمنگام، سه بازی در یک هفته، مقابل میدلزبرو، هال و ساوتهمپتون، انجام خواهد داد.

کد خبر 695067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.