المان پلیس در شهر گرگان رونمایی شد

شهردار گرگان از رونمایی «المان پلیس» در میدان پلیس شهر گرگان خبر داد و گفت: تلاش نیروهای انتظامی استان گلستان سبب شده که گرگان نسبت به سایر شهرهای کشور امن‌ترین شهر باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمدرضا سیدالنگی امروز- چهارشنبه نوزدهم مهرماه- در حاشیه آئین رونمایی از "المان پلیس" در میدان پلیس روبروی ستاد فرماندهی انتظامی استان گلستان، اظهار کرد: با هدف ارج نهادن به غیورمردان نیروی انتظامی که در راستای ایجاد امنیت و آرامش جامعه تلاش می‌کنند المان پلیس در میدان پلیس شهر گرگان ایجاد شد.

وی افزود: این المان با اعتباری حدود ۵۰۰ میلیون تومان طراحی و ساخته شد و اکنون به عنوان نماد نیروی انتظامی به سبزپوشان انتظامی استان گلستان در میدان پلیس مقابل ستاد فرماندهی نصب شد.

شهردار گرگان ضمن قدردانی از تعاملات و همکاری دوسویه فرماندهی انتظامی استان با مدیریت شهری در حوزه‌های مختلف، گفت: تلاش نیروهای انتظامی استان گلستان سبب شده که گرگان نسبت به سایر شهرهای کشور امن‌ترین شهر باشد.

سردار محمد فاضل دادگر، فرمانده انتظامی گلستان اظهار کرد: پلیس مظهر اقتدار و امنیت یک ملت است زیرا در راستای تأمین امنیت که لازمه زندگی مردم است زحمات و سختی‌های زیادی را متحمل می‌شوند.

وی افزود: خوشبختانه بین شهرداری گرگان با مجموعه انتظامی استان گلستان تعامل خوبی وجود دارد، پلیس از بدنه مردمی است بنابراین توجه به نیروی انتظامی به مفهوم احترام گذاشتن به مردم است.

فرمانده انتظامی گلستان گفت: نصب "المان پلیس" مقابل ستادفرماندهی انتظامی استان گلستان موجب راهنمایی مردم در معبر اصلی شهر در دریافت خدمات از نیروی انتظامی خواهد شد.


اسماعیل نادری، فرماندار گرگان اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های برتر نیروی انتظامی استان گلستان خدمت مجاهدانه و فداکارانه به مردم است که خوشبختانه با این ویژگی شاهد استانی امن در کشور هستیم.

وی با تاکید بر اینکه وحدت و همدلی بین نیروهای خدمتگزار در استان موجب خدمت رسانی مطلوب به مردم می‌شود، افزود: استان گلستان با توجه به ویژگی‌های خاص در تنوع اقوام، در سطح کشور جزو استان‌های پیشرو در حوزه پیشگیری و ایجاد امنیت و آرامش بشمار می‌رود.


عیسی مهری، رئیس شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: در حوزه مدیریت شهری خوشبختانه تعامل خوبی در موضوعات مختلف امنیت شهری و ترافیک شهری با فرماندهی انتظامی برقرار شده است.

وی خاطرنشان کرد: امید می‌رود در آینده با هماهنگی و همکاری بهتر با فرماندهی انتظامی استان در خدمت بیشتر به شهروندان قدم‌های مثبت برداریم.


کد خبر 695051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.