بارش‌های رگباری اصفهان را در برمی‌گیرد / کاهش ۶ درجه‌ای دمای هوا

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش رگبار پراکنده باران و رعدوبرق در مناطق نیمه شمالی و غرب استان از شامگاه امروز آغاز می‌شود و تا پایان هفته جاری در مناطق مستعد تداوم دارد.

لیلا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان، اظهار کرد: بررسی الگوهای هواشناسی بیانگر عبور امواج ناپایدار از امروز بعدازظهر تا اوایل هفته آینده از سطح استان اصفهان است.

وی با بیان اینکه از امروز تا روز شنبه بیست‌ودوم مهرماه در بیشتر مناطق استان به‌ویژه ساعات بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید تا شدید انتظار می‌رود، افزود: در مناطق غرب و شمال استان احتمال طوفان لحظه‌ای و در نیمه شرقی و نواحی مستعد همراه با گردوخاک محلی پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به بارش رگبار پراکنده باران و رعدوبرق در مناطق نیمه شمالی و غرب استان از شامگاه امروز گفت: این وضعیت جوی در شهرستان‌های خوانسار، میمه، نطنز، اردستان پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: این شرایط در روزهای پنجشنبه و جمعه پایان هفته جاری در شهرستان‌های خوانسار، گلپایگان، میمه، نطنز، کاشان، آران و بیدگل، اردستان، چوپانان و بادرود تداوم دارد.

امینی با بیان اینکه دمای هوا از روز جمعه بیست‌ویکم مهرماه بین چهار تا شش درجه سانتی‌گراد به ویژه در نیمه شمالی اصفهان کاهش خواهد داشت، افزود: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعت‌های امروز به ۳۳ درجه سانتی‌گراد و کمینه آن بامداد فردا به ۱۴ درجه سانتی‌گراد می‌رسد، دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد.

کد خبر 695015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.