استمرار فعالیت ستاد مهر شهرداری اصفهان تا پایان سال تحصیلی/ اختصاص قیر رایگان به شهرکرد

پربازدیدترین اخبار شورای شهر خبرگزاری ایمنا را در این بسته خبری می‌خوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «فعالیت ستاد مهر شهرداری اصفهان تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد»، «اختصاص ۴۰ درصدی بودجه شهرداری پایتخت به حمل‌ونقل عمومی»، «دارایی‌های ثابت شهرداری اردبیل در دفاتر مالی ثبت می‌شود»، «اختصاص ۱۵۰۰ تن قیر رایگان به شهرداری شهرکرد»، «کاشانی‌ها در حمایت از مردم غیور فلسطین جشن پیروزی گرفتند» و «اعضای شورای شهر برای سرمایه‌گذاری محدودیتی قائل نیستند» را در این بسته خبری پارلمان شهری ایمنا می‌خوانید.

فعالیت ستاد مهر شهرداری اصفهان تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد

ابوالفضل قربانی، رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: فعالیت ستاد مهر شهرداری این کلان‌شهر تا پایان سال تحصیلی ادامه خواهد داشت، اما کسب توفیقات بیشتر در این موضوع، همکاری و همدلی شهروندان با مدیریت شهری را نیز می‌طلبد.

‌وی با اشاره به زیرساخت‌های حمل‌ونقل شهر اصفهان اظهار کرد: با بزرگ‌تر شدن شهر و افزایش جمعیت در آن، همچنین افزایش خودروها می‌توان گفت، موضوع ترافیک امری اجتناب‌ناپذیر است و در صورتی‌که در این شرایط نظم درستی حاکم نباشد، موضوع ترافیک به‌طور قطع به یک مسئله بحرانی و وضعیت کلافه‌کننده‌ای تبدیل خواهد شد.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: راهکاری که برای این موضوع مطرح می‌شود، برنامه‌ریزی و زمان‌بندی مناسب و در عین حال سهمیه‌بندی برای گونه‌های مختلف است تا بتوان بر حل این مسئله فائق آمد.

اختصاص ۴۰ درصدی بودجه شهرداری پایتخت به حمل‌ونقل عمومی

پرویز سروری، نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به موضوع ترافیک و چالش‌ها و مشکلات شهروندان در این زمینه اظهار کرد: موضوع ترافیک از موضوعاتی است که به چندین دستگاه و سازمان مرتبط است و مدیریت شهری نیز در این حوزه حساسیت ویژه‌ای دارد و ۴۰ درصد از بودجه شهرداری تهران در سال جاری به موضوع حمل‌ونقل اختصاص پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه در هفته جاری اقدامات بسیار خوبی در حوزه حمل‌ونقل شکل می‌گیرد و می‌توان این هفته را هفته حمل‌ونقل عمومی دانست، افزود: ابتدای هفته فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی به طول ۳.۷ کیلومتر به بهره‌برداری رسید و امروز نیز با حضور رئیس‌جمهور چهار ایستگاه از خطوط ۶ و ۷ مترو به بهره‌برداری می‌رسد و تا پایان سال نیز شش ایستگاه دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ترافیک از مباحثی است که به چندین دستگاه و سازمان مرتبط است و مدیریت شهری نیز در این حوزه حساسیت ویژه‌ای دارد، گفت: ۴۰ درصد از بودجه شهرداری تهران در سال جاری به موضوع حمل‌ونقل اختصاص پیدا کرده است.

دارایی‌های ثابت شهرداری اردبیل در دفاتر مالی ثبت می‌شود

میرمحمد سیدهاشمی، رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل با بیان اینکه همواره ثبت نشدن دارایی‌های ثابت اختصاصی در دفاتر مالی شهرداری یکی از ایرادهای اساسی حسابرسی بود، اظهار کرد: این امر یک اصلاح ساختاری بسیار مهم در بحث مالی، شفاف‌سازی و حفاظت از بیت‌المال است که مورد موافقت اعضای شورای اسلامی شهر قرار گرفت.

وی افزود: بر این اساس برای نخستین‌بار مجوز لازم برای ثبت دارایی‌های ثابت اختصاصی شهرداری این شهر به قیمت ارزش معاملاتی در دفاتر مالی شهرداری صادر شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: برای نخستین‌بار مجوز لازم برای ثبت دارایی‌های ثابت اختصاصی شهرداری این شهر به قیمت ارزش معاملاتی در دفاتر مالی شهرداری صادر شد.

اختصاص ۱۵۰۰ تن قیر رایگان به شهرداری شهرکرد

مصطفی حیدری، رئیس شورای اسلامی شهرکرد اظهار کرد: برای تجهیز سالن جدید شورای اسلامی شهر شهرکرد، پیگیری‌های مختلفی صورت گرفت و هم اکنون این سالن با گنجایش مناسب و حضور اعضا، خبرنگاران و مدعوین آماده بهره‌برداری مطلوب و شایسته است.

وی افزود: هزار و ۵۰۰ تن قیر رایگان به شهرداری اختصاص یافت که در نواحی چهارگانه به‌صورت عادلانه توزیع شد.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: هزار و ۵۰۰ تن قیر رایگان به شهرداری اختصاص پیدا کرده و در نواحی چهارگانه به‌صورت عادلانه توزیع شده است.

کاشانی‌ها در حمایت از مردم غیور فلسطین جشن پیروزی گرفتند

علیرضا عرب‌بیگی، رئیس شورای اسلامی شهر کاشان با اشاره به جشن مردم در کاشان اظهار کرد: مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه کاشان در حمایت از مردم غیور و مبارز فلسطین به جشن و سرور پرداختند.

وی افزود: تجمع و جشن مردمی در کاشان به مناسبت پیروزی در عملیات ظفرمندانه «طوفان‌الاقصی» و مردم فلسطین با شکوه هرچه فراوان با برنامه‌های شاد و متنوع، برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان از تجمع و جشن مردمی در کاشان به مناسبت پیروزی در عملیات ظفرمندانه «طوفان‌الاقصی» خبر داد.

اعضای شورای شهر برای سرمایه‌گذاری محدودیتی قائل نیستند

فرهاد میمنت‌آبادی، رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، کارآفرینی و گردشگری شورای اسلامی شهر سنندج اظهار کرد: شهرداری و مجموعه مدیریت شهری در کنار اقدامات عمرانی با استفاده از ظرفیت‌های موجود می‌تواند نقش مؤثری در ترویج سرمایه‌گذاری داشته باشد.

وی با اشاره ظرفیت‌های بالای شهر سنندج برای جذب سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی افزود: ظرفیت‌های جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در شهر سنندج شگفت‌انگیز و کم‌نظیر است.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، کارآفرینی و گردشگری شورای اسلامی شهر سنندج با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر برای سرمایه‌گذاری محدودیتی قائل نیستند، گفت: شهرداری جزو معدود سازمان‌های خودکفا است، اما استفاده از ظرفیت اسپانسرها در برگزاری این همایش می‌تواند بار مالی کمتری را به شهرداری تحمیل کند.

کد خبر 694964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.