«مدیریت پسماند اصفهان»، مجموعه برتر جشنواره جایزه ملی محیط زیست

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری سیزدهمین جشنواره جایزه ملی محیط زیست ایران در پنج بخش گفت: این سازمان در بخش نهادهای دولتی و عمومی جزو مجموعه‌های برتر شناخته شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

فرشاد مستأجران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: جشنواره‌ای با عنوان «جشنواره جایزه ملی محیط زیست ایران» به‌صورت سالانه توسط اداره کل محیط زیست برگزار می‌شود که دوازدهمین دوره آن ۱۳۹۶ برگزار شد و با وقفه طولانی سیزدهمین دوره آن نیز سال گذشته با ارائه فراخوان آغاز شد.

وی افزود: سیزدهمین دوره جشنواره جایزه ملی محیط زیست در پنج بخش شامل شرکت‌های دانش‌بنیان، شرکت‌های خصوصی، نهادهای دولتی و عمومی، سمن‌ها و اشخاص حقیقی برگزار شد و حدود ۳۰۰ اثر به این جشنواره ارسال و برگزیدگان آن مشخص شدند.

«مدیریت پسماند اصفهان»، مجموعه برتر جشنواره جایزه ملی محیط زیست

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این سازمان در بخش نهادهای دولتی و عمومی جزو مجموعه‌های برتر انتخاب شد و در همایش روز گذشته مورد تقدیر قرار گرفت.

وی ادامه داد: نوآوری، رفع نیازهای جامعه، رفع مشکل و حل مسئله از جمله شاخص‌ها در جشنواره‌های محیط زیستی است که معتقدم در این جشنواره نیز مورد توجه قرار گرفته است.

کد خبر 694956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.