اتمام ۴ هزار پروژه محرومیت‌زدایی توسط بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیج سازندگی در استان کهگیلویه و بویراحمد، چهار هزار پروژه مختلف را در مناطق استان تمام کرده و به مردم تحویل داده‌ است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار حمید خرم‌دل امروز _چهارشنبه، نوزدهم مهرماه_ در همایش تجلیل از طلایه‌داران بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد به علت پراکندگی و صعب‌العبور روستاها نیاز به تلاش و توجه بیشتری در زمینه رفع محرومیت دارد.

وی افزود: چهار هزار پروژه توسط بسیج سازندگی در استان کهگیلویه و بویراحمد اتمام و به مردم تحویل شده است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از ۱۰۱ پروژه آب‌رسانی روستایی، ۶۰ کیلومتر راه روستایی، ۷۲۰ پروژه مسکن محرومان، دو هزار چشمه سرویس بهداشتی محرومان، گازرسانی به هزار منزل محرومان، تکمیل هفت پروژه گلزار شهدا در استان از مهم‌ترین این پروژه‌ها بوده است.

وی تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد مستعد زلزله و سیل است که در مواقع ضروری نیازمند وجود ماشین‌آلات است و در این زمینه ۳۰ دستگاه ماشین‌آلات توسط بسیج سازندگی تأمین شده است و هم‌اکنون در حوزه محرومیت‌زدایی در استان در حال فعالیت هستند.

خرم‌دل توزیع بسته‌های آموزشی و معیشتی، ورزشی و تهیه جهیزیه زوج‌های جوان نیازمند را از دیگر برنامه‌های بسیج سازندگی دانست و تاکید کرد: ۷۰۰ گروه جهادی در استان کهگیلویه و بویراحمد به ثبت رسیده است و این گروه‌ها در همه نقاط استان در حال فعالیت و خدمت به مردم هستند.

وی با بیان اینکه شورای تأمین و اداری استان با سپاه نهایت همکاری را دارد، اضافه کرد: بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد در پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی در کشور در رتبه‌های اول تا سوم کشور قرار دارد.

کد خبر 694925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.