فعالیت‌های مقطعی و تبلیغاتی چاره‌ساز مشکلات محلات نیست

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: فعالیت‌های موقتی و مقطعی که با شوآف‌های تبلیغاتی همراه است، برای رفع مشکل محلاتی همچون حصه شمالی کارساز نیست و در این راستا و برای تربیت نسل‌های آینده در این محلات، باید کار اساسی و زیربنایی برای کودکان انجام داد.

محمدمهدی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: جلسه‌ای با حضور فعالان عرصه‌های فرهنگی محلات حصه، جلوان، ارزنان و دارک، نماینده کمیته امداد و مسئول فرهنگی هیئت فداییان اسلام با نقش تسهیلگری شهردار و معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان، در محل ساختمان منطقه برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه گزارشی از فعالیت‌های عمرانی شهرداری منطقه ۱۴، شامل بازیکده، دیوارنگاره، تقاطع‌های غیرهم‌سطح دکتر کاظمی‌آشتیانی و شهدای ورزشکار، کلانتری و ایستگاه‌های مترو با اعتباری بالغ‌بر ۲,۰۰۰ میلیارد تومان توسط مدیر این منطقه ارائه شد.

فعالیت‌های مقطعی و تبلیغاتی چاره‌ساز مشکلات محلات نیست

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه در این جلسه مسئول فرهنگی هیئت فداییان اسلام به ارائه گزارش فعالیت‌های جهادی این هیئت و سرفصل‌های عملکردی خود با عنوان قرارگاه فرهنگی و سلامت شهید اکبری پرداخت، تصریح کرد: در ادامه این جلسه فعالان فرهنگی محلات مختلف اقدام به ارائه نیازها و سرخط فعالیت‌هایی که باید انجام شود، کردند.

وی ادامه داد: از جمله این دغدغه‌ها می‌توان به داشتن اطلاعات و آمار تحلیلی و تفکیکی قبل از انجام کار اشاره کرد؛ البته با وجود چندین مرکز مردم‌نهاد، خیریه و گروه‌های جهادی هنوز اتفاق خاصی در این محلات نیفتاده است.

کریمی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های موقتی و مقطعی که با شوآف‌های تبلیغاتی همراه است، برای رفع مشکل این محلات کارساز نیست و در این راستا و برای تربیت نسل‌های آینده در این محلات باید کار اساسی و زیربنایی برای کودکان انجام داد، چراکه تقویت سیستم آموزشی در آموزش و پرورش بسیار اهمیت دارد و باید معلمانی دلسوز و کاربلد برای انجام این مهم در مدارس باشند.

فعالیت‌های مقطعی و تبلیغاتی چاره‌ساز مشکلات محلات نیست

وی با تاکید بر انتقال انبارهای ضایعات از این محلات گفت: رفتن این انبارها موجب حذف و از بین رفتن کارتن‌خوابی و معتادان متجاهر از این محلات خواهد شد.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان اضافه کرد: در این جلسه مقرر شد، دبیرخانه‌ای در این خصوص تشکیل و نقشه راه بر اساس آمار و اولویت‌ها ترسیم شود.

کد خبر 694919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.