ماجرای فوت ۶ نوزاد در بیمارستان هاجر شهرکرد چه بود؟

دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد از تشکیل تیم ویژه برای بررسی موضوع فوت ۶ نوزاد در بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان بیمارستان هاجر شهرکرد خبر داد.

به گزارش ایمنا، سیدنصرالدین صالحی در پی فوت چند نوزاد در بیمارستان هاجر اظهار کرد: بلافاصله تیم ویژه‌ای از سوی دادستانی شهرکرد تشکیل و در بیمارستان حضور پیدا کردند و با بررسی همه‌جانبه موضوع مشخص شد، شش نوزاد در بخش NICU (بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان) بیمارستان طی ۱۰ روز فوت شده‌اند.

وی افزود: پس از این موضوع مدیریت بیمارستان کار انتقال بخش NICU به بخش دیگر انجام شده است و در حال حاضر وضعیت بخش طبیعی است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد ادامه داد: در راستای تعیین علت تامه موضوع با استفاده از کارشناسان پزشکی قانونی در حال تکمیل تحقیقات توسط بازپرس ویژه هستیم و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و رئیس بیمارستان نیز احضار شدند و توضیحاتشان دریافت شده است و پس از مشخص شدن علت یا قصور احتمالی مسئولان مربوطه متعاقباً مراتب به محضر عموم خواهد رسید.

وی گفت: از رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی درخواست داریم، اخبار را از مبادی رسمی دریافت کنند و بر شایعات دامن نزنند، در این راستا مدعی‌العموم وظیفه دارد، با برهم‌زنندگان امنیت روانی مردم طبق قانون برخورد کند.

منبع: میزان

کد خبر 694917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.