حمایت خبرنگاران اصفهانی از مردم فلسطین

خانه مطبوعات استان اصفهان در بیانیه‌ای نوشت: خانه مطبوعات و خبرنگاران استان ضمن حمایت از مردم فلسطین و محکوم کردن تجاوزهای اسرائیل صهیونیزم، این مولود نامشروع آمریکا در ۷۰ سال اخیر، بر مقاومت و اراده پولادین ملت فلسطین صحه می‌گذارد و پیروزی نهایی را از آن مستضعفان می‌داند.

به گزارش ایمنا، خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان در بیانیه‌ای با اشاره به بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب نوشت: «حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح دیروز در دانشگاه افسری امام علی (ع) فرمودند دشمن خبیث و ظالم حالا که سیلی را خورده، سیاست مظلوم‌نمایی در پیش گرفته. دیگران هم کمکش می‌کنند. رسانه‌های دنیای استکبار کمکش می‌کنند، این مظلوم‌نمایی صددرصد خلاف واقع و دروغ است. چون مجاهدان فلسطینی توانستند خود را از محاصره غزه بیرون بیاورند، خلاص کنند و برسند به مراکز نظامی و غیرنظامی صهیونیست‌ها. او مظلوم است؟ هرچه این رژیم غاصب هست، مظلوم نیست. ظالم هست، متجاوز هست، جاهل هست، یاوه‌گو هست، اما مظلوم نیست. ظالم است. هیچ‌کس نمی‌تواند از این هیولای دیوسیرت چهره یک مظلوم بسازد.

خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان ضمن حمایت از مردم فلسطین، و محکوم کردن تجاوزهای اسرائیل صهیونیزم این مولود نامشروع آمریکا در ۷۰ سال اخیر، بر مقاومت و اراده پولادین ملت فلسطین صحه گذاشته و پیروزی نهایی را از آن مستضعفان و شکست و نابودی را سرنوشت جنایتکاران و طاغوتیان زمان می‌داند.

ان تنصر الله ینصرکم و یثبت اقدامکم»

کد خبر 694913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.