رویای بلندپروازانه‌ عربستان برای جذب لیونل‌ مسی!

گزارش‌ها حاکی از آن است که روسای لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی، پس از ناکامی اینترمیامی در پلی‌آف MLS، پیشنهادی برای جذب قرضی لیونل مسی آماده کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کریستیانو رونالدو ممکن است رقابت طولانی‌مدت خود با لیونل مسی را طی ماه‌های آینده، این بار در لیگ‌برتر عربستان سعودی، از سر بگیرد. طبق گزارش رودی گالتی در اسکای اسپورت، فدراسیون فوتبال عربستان سعودی و PIF (صندوق سرمایه‌گذاری عمومی عربستان) در حال بررسی امکان جذب لیونل مسی به صورت قرضی، پس از پایان این فصل لیگ MLS هستند.

تیم میامی نتوانست به پلی‌آف لیگ MLS برسد، به این معنی که مسی پس از تاریخ بیست‌ویکم اکتبر که آخرین بازی فصل میامی است، هیچ مسابقه‌ای نخواهد داشت، تا زمانی که فصل جدید در اواخر ماه فوریه (شش ماه بعد) آغاز شود.

مسی تابستان امسال برای حضور در لیگ برتر عربستان، پیشنهاد سنگینی دریافت کرد، اما تصمیم گرفت به جای آن، راهی ایالات متحده شود. لئو همواره اصرار داشت که پول انگیزه اصلی او نبود. نقل مکان به عربستان باعث می‌شود مسی رقابت خود با رونالدو را از سر بگیرد، در حالی که این زوج، پیش‌تر در لالیگا برای بارسلونا و رئال‌مادرید بازی کرده بودند.

در واقع بازگشت کوتاه‌مدت مسی به بارسلونا هم از قبل شایعه شده است، اگرچه تاتا مارتینو، سرمربی اینترمیامی، احتمال پیوستن این فوق ستاره به تیم ژاوی را رد کرده است.

مسی در حال حاضر برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی مقابل پاراگوئه و پرو، در ترکیب آرژانتین حضور دارد. این مهاجم سپس برای دو بازی آخر فصل لیگ MLS مقابل شارلوت، به اینترمیامی بازخواهد گشت.

کد خبر 694906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.