دروازه‌بان چلسی، خواهان ادامه حضورش در رئال‌ مادرید شد!

کپا آریزابالاگا، دروازه‌بان چلسی که به صورت قرضی برای رئال‌ مادرید بازی می‌کند، اعتراف کرده است که دوست دارد به کارش در سانتیاگو برنابئو ادامه دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کپا آریزابالاگا، بازیکن ۲۹ ساله چلسی اعتراف کرده است به جای اینکه پس از پایان قرارداد قرضی خود با رئال مادرید، به چلسی بازگردد، مایل است مدت حضور خود جمع در لوس بلانکوس را تمدید کند.

کپا هنگام صحبت با Juanfe Sanz خبرنگار شبکه ال‌چیرینگیتو اسپانیا گفت: «بله، من در اینجا بسیار خوشحالم. چه کسی دوست ندارد در رئال مادرید بماند؟»

کپا در اواخر تابستان، پس از مصدومیت تیبو کورتوا، دروازه‌بان بلژیکی که اکثر فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ را از دست داده، به عنوان جانشین او، با رئال‌مادرید قرارداد امضا کرد.

طبق گزارش SPORT، دروازه‌بان چلسی می‌تواند تنها با ۲۱ میلیون پوند (۲۶ میلیون دلار) در تابستان در دسترس باشد. اگرچه، تیم کارلو آنچلوتی اگر بخواهد کپا را با قراردادی دائمی به خدمت بگیرد، مایل است این مبلغ کمتر از ۱۵ میلیون پوند (۱۸ میلیون دلار) باشد.

از آنجایی که رابرت سانچز به عنوان جانشین او در چلسی به خدمت گرفته شد و آرون رمزدیل، دروازه‌بان آرسنال نیز به عنوان یک گزینه در نظر گرفته شده، آینده او در چلسی، در ظاهر به پایان رسیده است.

قرارداد فعلی کپا با آبی‌ها قرار است در سال ۲۰۲۴ به پایان برسد، به این معنی که چلسی احتمالاً به دنبال سرمایه‌گذاری ۶۹ میلیون پوندی (۸۵ میلیون دلار) خود در تابستان آینده خواهد بود، حتی اگر او در ورزشگاه برنابئو نماند.

کد خبر 694893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.