میزان پیشرفت پروژه تقاطع جمهوری شهر اهواز رضایت‌بخش نیست

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: پروژه تقاطع خیابان جمهوری برای ما یک طرح ویژه است، اما از میزان پیشرفت رضایت کافی وجود ندارد و با گذشت بیشتر از دو ماه تنها در حد تجهیز کارگاه آن‌هم به‌طور ناقص پیشرفت کرده است.

سیاوش محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مردادماه سال جاری کلنگ تقاطع خیابان جمهوری اهواز زده شد و مقرر شده است این طرح طی ۹ ماه به بهره‌برداری برسد، چراکه دارای مشخصات ویژه‌ای است. هدف این بود که این طرح به عنوان یک پروژه شاخص در مدت مشخص شده به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: این پروژه محل گذر ترافیک از شمال به جنوب و برعکس است و با عرض سگمنت ۲۵ متر که در نوع خود در کشور یک نمونه خواهد بود، اجرا می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با بیان اینکه بیشترین سگمنت اجرا شده ۲۳ متر بوده است، خاطرنشان کرد: پروژه تقاطع خیابان جمهوری برای ما یک پروژه ویژه است، اما از میزان پیشرفت طرح رضایت کافی وجود ندارد و با گذشت بیشتر از دو ماه تنها در حد تجهیز کارگاه آن‌هم به‌طور ناقص پیشرفت کرده است.

محمودی تاکید کرد: انتظار می‌رفت با گذشت بیش از دو ماه از کلنگ‌زنی پروژه، حداقل ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشیم که چنین اتفاقی نیفتاده است.

وی با تاکید بر لزوم افزایش سرعت پیشرفت پروژه تصریح کرد: این پروژه معارضان خاص خود را دارد، چراکه شبکه اصلی برق فشار قوی در محدوده آن است و از شرکت برق منطقه‌ای انتظار داریم با پذیرش هزینه‌های جابه‌جایی به استناد قانون درآمدهای پایدار نسبت به جابه‌جایی و انتقال شبکه اقدام کند تا با افزایش سرعت کار توسط پیمانکار، بر اساس وعده داده شده پروژه به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 694844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.