ارسال ۸ پرونده از کمیسیون ماده ۱۰۰ به واحد اجرای احکام شهرداری قزوین

شهردار قزوین گفت: تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز داخل شهر در راستای رعایت اصول شهرسازی گامی موثر محسوب می‌شود و طی شهریورماه امسال، هشت پرونده از کمیسیون ماده ۱۰۰ به واحد اجرای احکام برای بررسی دقیق‌تر ارجاع شده است.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از رسیدگی به ۲۰۲ درخواست مردمی در منطقه دو شهرداری قزوین، طی شهریورماه امسال خبر داد و اظهار کرد: در این مدت ۲۷۸ اخطاریه کتبی به منظور تعطیلی فعالیت‌های غیرمجاز توسط معاونت خدمات شهری منطقه دو صادر شده است و طی این مدت از ساخت‌وساز و تعمیرات غیرمجاز در ۱۵۴ نقطه این منطقه ممانعت به عمل آمد.

وی افزود: شهریورماه امسال، ۴۱ اخطار برای رفع سد معبر ساختمانی و ۹۲ اخطار به منظور رفع سد معبر اصناف در منطقه دو صادر شده است.

شهردار قزوین از جمع‌آوری نخاله در ۲۵ نقطه از منطقه دو خبر داد و خاطرنشان کرد: پیگیری ۵۰ مورد اجرای بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، ۲۵ مورد جمع‌آوری نخاله و ۴۱ مورد جمع‌آوری بساط دست‌فروشان در منطقه دو انجام شده است.

صباغی اضافه کرد: طی شهریورماه امسال در منطقه دو قزوین ۲۳ مورد اخطاریه به ساخت‌وسازهای غیرمجاز ابلاغ و یک مورد حکم تخریب در سطح منطقه دو اجرا شد.

وی تصریح کرد: تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز داخل شهر در راستای رعایت اصول شهرسازی گامی مؤثر محسوب می‌شود و طی شهریورماه امسال هشت پرونده از کمیسیون ماده ۱۰۰ به واحد اجرای احکام برای بررسی دقیق‌تر ارجاع شده است.

شهردار قزوین ادامه داد: اجرای چهار مورد حکم پلمب و یک حکم جریمه از دیگر اقدامات انجام شده توسط واحد اجرای احکام منطقه دو است.

صباغی از تکمیل پروژه تئاتر شهر در منطقه دو شهرداری خبر داد و گفت: اجرای پروژه تئاتر شهر در منطقه دو شهرداری قزوین، از سال ۱۳۹۷ آغاز شده و ۴۵ درصد آن در شورای دوره پنجم و ۵۵ درصد در شورای ششم انجام شده است.

وی افزود: پروژه تئاتر شهر در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۲۹۲ متر مربع با زیربنای هزار و ۹۷۲ متر مربع و اعتبار ۴۱۰ میلیارد ریال به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار قزوین اظهار کرد: این طرح دارای یک طبقه زیرزمین و همکف در طبقه اول است که فضاهایی برای تمرین، سالن اجرای تئاتر، کافه هنر، سالن جلسات و سالن انتظار دارد.

کد خبر 694833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.