قرارگاه مبارزه با سرقت در آذربایجان‌غربی تشکیل شود

دادستان عمومی و انقلاب آذربایجان‌غربی گفت: قرارگاه مبارزه با سرقت با حضور افسران تجسس کلانتری‌ها در راستای صیانت از حقوق مردم تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین مجیدی امروز _چهارشنبه نوزدهم مهرماه_ در دیدار با فرماندهان انتظامی شهرستان ارومیه که به مناسبت هفته انتظامی ترتیب یافته بود بر حفظ اقتدار پلیس تاکید کرد.

وی بر بر اصلاح روندهای معیوب و آسیب‌شناسی جرایم تاکید کرد و افزود: همکاری و تعامل دستگاه قضائی با مجموعه انتظامی می‌تواند مسیر احقاق حق و عدالت را برای شهروندان هموار سازد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان‌غربی با تبریک هفته انتظامی و تقدیر از خدمات و زحمات نیروهای انتظامی برای برقراری امنیت در جامعه، خاطرنشان کرد: ایجاد امنیت به‌سادگی امکان‌پذیر نیست و حاصل زحمات شبانه‌روزی نیروهای فراجا است که این زحمات جای تقدیر دارد.

مجیدی تشکیل قرارگاه سرقت با حضور افسران تجسس کلانتری‌ها را در راستای صیانت از حقوق مردم خواستار شد و ادامه داد: جلب محکومان متواری یکی از اولویت‌های جدی دادستانی مرکز استان آذربایجان‌غربی است و از این رو برگ جلب‌های متحدالشکل با تمام ظرفیت‌ها و اختیارات به پلیس داده شده است تا نسبت به دستگیری حداقل ۸۰ درصد محکومان متواری اقدام کنند.

مجیدی با تاکید بر اینکه این موضوع برای احقاق حق شهروندان باید در سریع‌ترین زمان ممکن صورت گیرد، گفت: پاسخگویی به مردم، حضور میدانی، موقعیت‌شناسی و زمان‌شناسی مجموعه انتظامی در راستای جمع‌آوری ادله مهم و تعیین‌کننده ضروری است.

وی رعایت حقوق شهروندی شاکیان و متهمان را خواستار شد تا از این طریق رضایت شهروندان حاصل شود.

کد خبر 694827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.