لزوم اختصاص اعتبار جهت تکمیل چهار هزار واحد مسکن محرومین در کهگیلویه و بویراحمد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: تکمیل چهارهزار واحد مسکونی محرومین استان نیازمند تخصیص اعتبار است.

به گزارش و به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد روستا معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به همراه زیبر موسوی مدیرکل بنیاد مسکن استان امروز _سه‌شنبه، هجدهم مهرماه_ مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به منظور بررسی و ارائه راه حل جهت برون‌رفت از مشکلات مردم در حوزه مسکن با رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور دیدار کردند.

روستا معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار به وضعیت روستاهای استان پرداخت و ضمن بیان کمبودها و نیازمندی‌ها، خواستار توجه و اهتمام بیشتر این بنیاد با توجه به ظرفیت، پتانسیل و امکانات و روحیه جهادی مسئولان به استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

وی افزود: اعتبار جهت حل مشکل رانش و تثبیت زمین و ایجاد دیوار حائل روستاهای «له‌خرگوشی»، «دارگنجی»، «چشمه جیوری» و «عدور» که از دو سال پیش تاکنون رفع نشده تخصیص داده شود.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: ۵۰ درصد اعتبارات سیل مانسون به واحدهایی که خسارت دیدند هنوز پرداخت نشده که خواستار تخصیص اعتبار باقیمانده از طرف بنیاد مسکن کشور هستیم.

وی با اشاره به ضرورت تکمیل چهار هزار واحد مسکن محرومین در استان، گفت: ساماندهی و بازگشایی معابر و واحدهای در مسیر محله‌های «لبنان» و «پازنان» گچساران و تکمیل ساختمان‌های آسیب‌دیده از زلزله ۱۳۹۹ سی‌سخت که با درصدهای پیشرفت فیزیکی متفاوت نیمه‌کاره رها شده نیازمند اعتبار است.

روستا خواستار تخصیص اعتبار جهت بازنگری طرح‌های هادی سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد شد و خاطرنشان کرد: سهمیه قیر استان جهت بهسازی و آسفالت معابر روستاهای استان افزایش یابد.

صالحی رئیس بنیاد مسکن کشور هم نیز با بیان اینکه رسالت اصلی بنیاد، محرومیت‌زدایی و حل مشکلات مردم در روستاها است، در این زمینه قول مساعدت و همکاری دادند.

گفتنی است با توجه به توافقات صورت‌گرفته مقرر شد که بنیاد مسکن کشور همکاری و هماهنگی لازم را جهت رفع مشکلات و کمک هرچه بیشتر به استان کهگیلویه و بویراحمد در موارد مطروحه به عمل آورد.

کد خبر 694795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.