قاصدک‌های سرخ در ادامه مستند «پولیتزر» ساخته می‌شود

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: قاصدک‌های سرخ مستند زندگینامه سه شهید نوجوان دانش‌آموز یزدی در جبهه کردستان به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد تولید می‌شود.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط‌عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، مصطفی زارع‌زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: ساخت این مجموعه مستند در سه قسمت به شیوه مستند نگاری پرتره (شخصیت‌پردازی) هدف‌گذاری شده و قرار است با همیاری شورای اسلامی و شهرداری شهر یزد در سال جاری تولید آن آغاز شود.

وی ادامه داد: مدت زمان هر قسمت این مستند ۳۵ دقیقه پیش‌بینی‌شده و فرایند تولید هر مستند نیز حدود چهار ماه زمان خواهد برد.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد هدف اصلی ساخت این سه مستند را، تبیین رشادت‌های دانش‌آموزان کم‌سن و سال یزدی، که در پادگان توحید سنندج هم قسم شدند تا آخرین قطره خون از میهن و ولایت دفاع نمایند، دانست.

به گزارش ایمنا، در قالب تفاهم‌نامه‌ای با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، سه مستند از زندگی سه شهید نوجوان یزدی واقعه دردناک مهرماه ۶۲ کردستان که در مستند تأثیرگذار «پولیتزر» نحوه شهادت آنها روایت شده است، تهیه و تولید خواهد شد.

این تفاهم‌نامه بین مصطفی زارع‌زاده، سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و مصطفی ملاحسینی اردکانی، کارگردان مستند پولیتزر به امضا رسید.

نویسندگی و کارگردانی مجموعه قاصدک‌های سرخ بر عهده مصطفی ملاحسینی اردکانی خواهد بود.

کد خبر 694787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.