اقتدار نیروی انتظامی ضامن برقراری نظم و امنیت در جامعه است

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در دیدار با فرماندهان انتظامی استان بر اقتدار پلیس تاکید کرد و گفت خدشه به اقتدار پلیس، خدشه به کل جامعه است و صلابت نیروی انتظامی برای امنیت جامعه لازم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهرام کرمی امروز_ سه‌شنبه هجدهم مهرماه_ در نشست مشترک قضائی انتظامی به مناسبت هفته انتظامی با تبریک هفته انتظامی و تقدیر از خدمات و زحمات نیروهای انتظامی برای برقراری امنیت در جامعه، اظهار کرد: یقیناً ایجاد امنیت به سادگی امکان‌پذیر نیست و حاصل زحمات شبانه‌روزی نیروی‌های فراجا است که این زحمات جای تقدیر دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تعامل و همکاری خوب دستگاه قضائی و نیروی انتظامی اشاره کرد و یادآور شد در دو مجموعه قضائی و انتظامی استان خوشبختانه هیچ تعارض و تنش بین دو دستگاه وجود ندارد و این مهم با توجه به وظایف خطیری است که وجود دارد. شالوده روابط بر همکاری و برادری استوار است.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه ادامه داد: یقیناً این تعامل و همکاری لازم است چرا که منجر به پیشرفت و ایجاد امنیت در جامعه خواهد شد. البته این همکاری با رعایت دقیق و کامل حقوق مردم و نظم و قانون برقرار است.

کرمی در پایان بر حمایت قضائی از مجموعه انتظامی تاکید کرد و گفت انتظار می‌رود در مجموعه انتظامی همواره همانند همیشه با اعتماد به نفس کامل و مستقل که برای لباس و شخصیت خود ارزش قائل است، عمل شود.

در ادامه سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان با تقدیر از مجموعه قضائی استان، خروجی همکاری و ارتباط پلیس و دستگاه قضائی را ایجاد آرامش در جامعه دانست و گفت: پلیس و مجموعه قضائی با همکاری مؤثر می‌توانند در جامعه امنیت برقرار کنند.

وی خواستار نشست‌های قضائی انتظامی در قالب نشست‌های آموزشی با تاکید بر گفتمان برای حل برخی اختلاف نظرها شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به توقف رشد ۱۳ درصدی سرقت در استان خاطرنشان کرد: این رشد نه تنها متوقف شده است بلکه به سه درصد رسیده و یقیناً تا پایان سال منفی خواهد شد.

وی مجموعه انتظامی استان کرمانشاه را با برنامه، هدفمند و علمی دانست و گفت: مجموعه اقدامات انتظامی برای کنترل و مقابله با جرایم امیدوارکننده است.

کد خبر 694777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.