شهدای مدافع امنیت مسئولیت ما را در مقابل نیروی انتظامی سنگین‌تر می‌کند

شهردار اصفهان گفت: طبق گزارش فرمانده انتظامی استان اصفهان، در شش ماهه اول امسال فراجا بیش از ۵۰ شهید در راه امنیت وطن تقدیم کرده است که این تعداد شهید مسئولیت ما در قبال این نیروی آماده به خدمت و شهادت را سنگین‌تر می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _سه‌شنبه هجدهم مهرماه_ در دیدار با «سرتیپ دوم پاسدار حمید علینقیان‌پور» فرمانده انتظامی استان اصفهان، ضمن تقدیر از مجاهدت‌های پلیس و نیروهای انتظامی در بخش‌های مختلف اظهار کرد: همه ما قدردان تلاش‌ها و خدمات پلیس هستیم.

وی افزود: مردم ایران اسلامی در جای جای کشور امنیت و آرامش خود را مرهون زحمات کارکنان و مأموران نیروی انتظامی هستند.

شهردار اصفهان افزود: در هر جامعه‌ای پس از نیازهای بیولوژیک، امنیت و ثبات نیاز است و هر جایی که امنیت نباشد، سایر مراحل ترقی و رشد شکل نمی‌گیرد و اتفاق نمی‌افتد.

وی با بیان اینکه طبق گزارش فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان، در شش ماهه نخست امسال فراجا بیش از ۵۰ شهید در راه امنیت وطن تقدیم کرده است، ادامه داد: این تعداد شهید مسئولیت ما در قبال این نیروی آماده به خدمت و شهادت را سنگین‌تر می‌کند.

قاسم‌زاده تاکید کرد: تکلیف بر همه ما شهروندان تشکر و قدردانی در قبال جان فشانی‌های نیروی انتظامی برای تأمین امنیت و آرامش جامعه است.

شهدای مدافع امنیت مسئولیت ما را در مقابل نیروی انتظامی سنگین‌تر می‌کند

تعامل پلیس با مدیریت شهری زمینه‌ساز خدمت‌رسانی بهتر برای مردم است

سرتیپ دوم پاسدار حمید علینقیان‌پور، فرمانده انتظامی استان اصفهان نیز در این دیدار با اشاره به حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان حماسه مقاومت اسلامی در چند روز اخیر، اظهار کرد: اسرائیل در نقش اسب بازنده در حال سقوط و نابودی است.

وی افزود: مردم فلسطین سال‌های سال است که متحمل شدیدترین رنج‌ها و تحریم‌های جنایت‌کارانه صهیونیست‌ها بوده‌اند و امروز برای رهایی از چنگال جنایتکاران تاریخ مبارزه می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با تقدیر از تلاش‌های مدیریت شهری و شورای شهر اصفهان تصریح کرد: خادمان شهر همواره با اقشار مختلف مردم در ارتباط هستند و برای خدمت به مردم تلاش می‌کنند.

وی اضافه کرد: امید است تعامل پلیس با مدیریت شهری بیشتر و سازنده‌تر شده و زمینه‌ساز خدمت‌رسانی بهتر برای مردم باشد.

شهدای مدافع امنیت مسئولیت ما را در مقابل نیروی انتظامی سنگین‌تر می‌کند

به گزارش ایمنا، در این دیدار، شهردار اصفهان، سید امیر سامع نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان، مجید نادرالاصلی رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق محروم شورای اسلامی شهر اصفهان و جمعی از معاونان شهردار و مدیران شهری حضور داشتند.

کد خبر 694771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.