تجلیل از کارمندان نمونه شهرداری قم

در مراسمی با حضور شهردار قم، از ۵ کارمند نمونه و ۵ کارمند برتر شهرداری قم تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مراسم تجلیل از کارمندان نمونه و برتر شهرداری قم امروز –سه‌شنبه هجدهم مهرماه_ در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد.

مجید محمدرضاخانی، معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم در این مراسم با اشاره به فرایند انتخاب کارکنان نمونه اظهار کرد: هر سال در روز کارمندان بر اساس دستورالعمل مشخصی، کارمندان نمونه دستگاه‌ها انتخاب و معرفی می‌شوند.

وی افزود: در شهرداری قم نیز پرونده‌های کارکنان بررسی شد و در نهایت ۵ نفر انتخاب و معرفی شدند، اما مراسم تجلیل کارمندان نمونه از سوی استانداری قم هنوز برگزار نشده است.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم ادامه داد: تصمیم گرفتیم تا مراسمی ترتیب داده و از این افراد تقدیر کنیم، به این دلیل که تعداد کارکنان با امتیاز بالا بسیار بود، ۵ نفر نیز به عنوان کارمند برتر معرفی می‌شوند.

سیدمرتضی سقائیان‌ نژاد، شهردار قم نیز در این جلسه مهم‌ترین ویژگی کارمند نمونه را داشتن اعتقادات محکم و قوی دانست و گفت: وقتی اعتقادات ما قوی و درست باشد، خدمت به مردم، سخت‌کوشی، درستکاری و … نیز به دنبال آن انجام خواهد شد.

وی افزود: کارمندان شهرداری قم باید با کارمندان دیگر شهرها تفاوت جدی داشته باشند، نوری که از حرم مطهر فاطمه معصومه (س) در زندگی ما جاری است، باید موجب ارتقای روحیه معنوی، سخت‌کوشی و دغدغه‌مندی در ما شود.

در این مراسم رضا درودگر، سید محمود حاجی رحیمی، علیرضا بلوچان، محمدمهدی آقایوسفی، مهدی تیموری به عنوان کارمند نمونه و علی جعفری اتابک، محمدحسین سلیمی پور، سید مهدی مرتضوی، سید روح الله حسینی به عنوان کارمند برتر معرفی و با اهدای لوح و جوایزی تجلیل شدند.

کد خبر 694751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.