طوفان‌الاقصی قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: طوفان‌الاقصی حرکتی تاریخی توسط حماس و جهاد اسلامی بود که قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی در منطقه را درهم شکست.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سپاه قدس گیلان، سردار علی فدوی امروز _سه‌شنبه هجدهم مهرماه_ در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه قدس گیلان در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) سپاه قدس با اشاره به نقش مؤثر جمهوری اسلامی در افزایش روحیه مقاومت و مبارزه با استکبار در دل ملت‌های مسلمان و مظلوم، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ بارقه امید در ملت مظلوم فلسطین برای مبارزه با رژیم صهیونیستی و به تعبیر امام خمینی (ره) این غده سرطانی ایجاد کرد.

وی بر لزوم توجه به روحیه جهاد، ایثار و شهادت در دل مردم مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت در سرزمین‌های اشغالی تأکید کرد و افزود: قدرت نظامی جمهوری اسلامی در برابر سایر کشورهای منطقه غیر قابل باور است، رژیم صهیونیستی که ایران را تهدید می‌کند بداند قدرت بازدارندگی نیروهای نظامی در جمهوری اسلامی به اعتراف محققان آمریکایی و رژیم صهیونیستی بسیار قوی‌تر است، آنگونه که در طول ۴۴ سال در هیچ عرصه‌ای نتوانستند انقلاب اسلامی را شکست دهند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: جبهه حق در تمام عرصه‌ها بر جبهه شیطان و باطل پیروز است و ملت مظلوم فلسطین هم نشان دادند که فقط وعده خداوند حق است و در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد تحقق این امر در جمهوری اسلامی بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه خداوند به ملت و پاسداران انقلاب اسلامی توفیقات روز افزون بسیار زیادی عطا کرده است، تصریح کرد: دشمنی استکبار علیه ملت ایران دشمنی دینی، ایدئولوژیکی و فکری است.

فدوی اظهار کرد: در چند سال گذشته جبهه شیطان بزرگ با همه متحدان خود با جبهه حق به جنگ پرداخت، اما طبق وعده خداوند شکست خواهند خورد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تبیین توطئه‌های استکبار علیه ملت ایران برای نسل جدید، افزود: در سال‌های پس از انقلاب توطئه‌های آمریکا و استکبار علیه جمهوری اسلامی یک روز هم متوقف نشده و ادامه دارد.

فدوی با اشاره به خدمت خالصانه توسط سپاه پاسداران و مسئولان به مردم در عرصه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: این خدمت باید به گونه‌ای باشد که مردم به وضوح آن را حس کنند، استکبار از طریق حربه فضای مجازی در تلاش برای نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی است، در اغتشاشات سال گذشته نیز آمریکا سنگین‌ترین جنگ را علیه ملت ایران اعمال کرد، اما دل‌های مردم ایران در گرو پروردگار و انقلاب اسلامی است و نتیجه آن حضور پرشور ملت در انزجار از اقدامات آشوبگران بود.

وی یکی از اهداف سپاه پاسداران را کمک به دولت‌ها در عرصه‌های مختلف اعلام کرد و گفت: هرگاه جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف با مشکل مواجه شد این نهاد انقلابی برای رفع بحران و اتمام پروژه‌های عمرانی در کشور پای کار آمده است.

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از امضای توافق‌نامه‌ای میان دولت و سپاه در حوزه‌های مختلف از جمله احیای قنات‌ها و آبخیزداری خبر داد و اظهار کرد: بر این اساس سپاه در حوزه آبخیزداری، احیای قنات‌ها و کاشت نهال و آبرسانی به روستاها وارد خواهد شد و به صورت هفتگی با برگزاری جلساتی با معاون اول رئیس جمهور امور را پیگیری می‌کنیم.

فدوی با اشاره به آبرسانی سپاه پاسداران به ۷۱۱ روستا در گیلان افزود: پس از سیستان و بلوچستان، گیلان با بحران آب آشامیدنی در روستاها مواجه است، در تفاهمی با وزارت نیرو ۷۱۱ روستای گیلان آبرسانی می‌شود و این امر در حال انجام است.

وی با قدردانی از اقدامات فرمانده سابق سپاه قدس در گیلان، سردار محمد عبدالله‌پور را یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس دانست و افزود: سردار عبدالله‌پور از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی در نبرد علیه دشمن حضور داشت و پس از جنگ نیز در سنگری دیگر به مردم گیلان برای رفع محرومیت در استان کمک کرد، در آینده نیز از توان وی در سنگری دیگر استفاده خواهیم کرد.

به گزارش ایمنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید دامغانی در این مراسم به عنوان فرمانده سپاه قدس گیلان معرفی شد، وی پیش از این از سال ۹۷ به عنوان فرمانده سپاه قائم آل محمد (ص) سمنان مسئولیت داشت.

کد خبر 694747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.