بیش از ۶۰ درصد پرونده های ماده صد منطقه یک اراک تعیین تکلیف شد

مدیر منطقه یک شهرداری اراک گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۶۰ درصد پرونده‌های ماده ۱۰۰ منطقه یک تعیین تکلیف شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین زندیه وکیلی امروز_ سه‌شنبه هجدهم مهرماه_ در جلسه شورای اداری این منطقه، با اشاره به پیشرفت در تسریع بررسی پرونده‌های ماده ۱۰۰ اظهار کرد: از ابتدای سال جاری ۱۹۴ پرونده توسط منطقه جمع بندی و به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارجاع داده شده که از این تعداد ۱۲۰ عدد آن رأی قطعی دریافت کردند که همین امر نشان‌دهنده فعالیت پرسرعت کارشناسان حوزه کاری کمیسیون ماده ۱۰۰ در منطقه است.

وی ادامه داد: در شش ماهه نخست سال جاری حدود ۶۰ درصد از پروندهای ارجاع داده شده به کمیسیون ماده ۱۰۰، تعیین تکلیف شد و این امر موجب درآمدزایی ۹۲ میلیارد ریالی منطقه شده است، بنابراین باید توجه داشت که رسیدگی به درخواست‌های مردمی در این حوزه باید کمتر از گذشته زمان‌بر باشد.

مدیر منطقه یک شهرداری اراک تصریح کرد: متأسفانه در ادوار سابق پرونده‌هایی در کمیسیون ماده ۱۰۰ باقی مانده که هنوز تعیین تکلیف نشده و سبب ایجاد بلاتکلیفی اداری برای شهروندان شده‌اند، بنابراین از این به بعد در منطقه یک شهرداری اراک رسیدگی به پرونده‌های ماده صد در دو شیفت کاری انجام می‌شود.

وی گفت: حدود ۳۵۰ پرونده ماده ۱۰۰ بلاتکلیف از سال‌های گذشته جمع‌آوری شده که می‌طلبد با اجرای فعالیت دو شیفته کارکنان در ماه‌های آتی هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شوند و نتیجه آنها به شهروندان اطلاع رسانی می‌شود.

کد خبر 694745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.