تاکید بر عدالت‌محوری در آزمون استخدامی وزارت بهداشت

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت ضمن اشاره به گسترش زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی کشور در راستای برقراری عدالت در دسترسی به خدمات سلامت، نیاز به تأمین نیروی انسانی متخصص، متعهد و متدین را از جمله مهم‌ترین موضوعات در عرصه نظام سلامت قلمداد کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از وبدا، بهروز رحیمی در جلسه بررسی و هم‌اندیشی آزمون استخدامی، ضمن تاکید بر ضرورت توجه به کرامت داوطلبان، عدالت‌محوری در گزینش افراد را بسیار حائز اهمیت دانست و بر ضروری بودن اندیشیدن تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه بهتر آزمون استخدامی وزارت بهداشت در تمام مراحل تاکید و اظهار کرد: جذب سرمایه‌های انسانی ارزشمند برای ارائه خدمات سلامت به مردم کشور در صدر اهداف برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت است.

وی با اشاره به اینکه فرایند گزینش و کارمندیابی در تمام نظام‌های اداری در کشورهای مختلف وجود دارد، افزود: پایبندی به اصل شایسته‌گزینی باید در آزمون استخدامی وزارت بهداشت مورد توجه باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت ضمن تاکید بر اینکه ماحصل عملکرد گزینش باید یک کارمند متدین، متعهد و اخلاق‌مدار باشد، تصریح کرد: همراهی و هم‌افزایی بیش از پیش گزینش و حوزه منابع انسانی می‌تواند در تسریع جذب و به‌کارگیری نیروهای جدید تأثیرگذار باشد.

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین سنگر در هر سازمان سرمایه‌های انسانی آن است و امیدواریم با جذب ۲۵ هزار نیروی جدید در بدنه وزارت بهداشت، بتوانیم دسترسی مردم به سبد خدمات سلامت در سراسر کشور را تسهیل کنیم.

کد خبر 694730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.