انهدام باند فروش مواد افیونی در فضای مجازی

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از دستگیری سه نفر از عاملان تبلیغ و فروش مواد افیونی در فضای مجازی در عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی و کشف یک کیلوگرم مواد افیونی در بازرسی از مخفیگاه آنهاخبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ بهزاد ثابت‌راسخ اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شاهین‌شهر در پی رصد فضای مجازی از تبلیغ و فروش مواد افیونی در یک کانال تلگرامی مطلع شدند و بلافاصله شناسایی و دستگیری گردانندگان این کانال را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با پیگیری و انجام اقدامات تخصصی و هوشمندانه صورت گرفته سرانجام سه نفر از گردانندگان این کانال تلگرامی شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک کیلوگرم مواد افیونی که در پک‌های کوچک بسته‌بندی و برای توزیع آماده شده بود، کشف شدند.

وی با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی، خاطرنشان کرد: برخورد با سوداگران مرگ در فضای حقیقی و مجازی با جدیت دنبال می‌شود و شهروندان نیز اخبار و گزارش‌های خود در این خصوص را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 694717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.