اجرای طرح آرامش با دستگیری ۱۶۱۶ خرده فروش و معتاد متجاهر در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری ۱۶۱۶ خرده‌فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در راستای اجرای طرح آرامش توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی‌فر اظهار کرد: یکی از اولویت‌های فرماندهی انتظامی استان اصفهان مقابله با قاچاقچیان در محورهای مواصلاتی، برخورد با خرده‌فروشان مواد افیونی و جمع‌آوری معتادان متجاهر از سطح محلات آلوده به این مواد است که به صورت مستمر و شبانه روزی دنبال می‌شود.

وی افزود: در زمینه برخورد با افرادی که در سطح محلات، پارک‌ها و مناطق آلوده اقدام به خرده‌فروشی مواد مخدر می‌کنند، اقدامات بسیار خوبی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان صورت گرفته است و به صورت مستمر طرح‌های پاک‌سازی در محیط‌های آلوده اجرا می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: از چهارم مهرماه امسال همزمان با بازگشایی مدارس طرح ویژه آرامش به منظور سالم‌سازی محیط اطراف مدارس برای دانش‌آموزان با هدف شناسایی و دستگیری خرده‌فروشان مواد افیونی و معتادان متجاهر در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت که تا به امروز ۵۹۰ نفر خرده‌فروش دستگیر و به مرجع قضائی تحویل شدند.

وی اضافه کرد: همچنین در این طرح ۱۰۲۶ نفر معتاد متجاهر از سطح محلات جمع‌آوری و به مراکز ترک اعتیاد ماده ۱۶ و ۴۹۱ معتاد عادی نیز به مراکز ترک اعتیاد ماده ۱۵ تحویل و بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر نیز کشف شد.

سردار هاشمی‌فر با بیان اینکه ریشه‌کنی پدیده شوم خرید و فروش مواد مخدر مستلزم همکاری و همراهی مردم با پلیس است، گفت: شهروندان هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص خرید و فروش مواد مخدر را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و مطمئن باشند که به موضوع رسیدگی می‌شود و با این مجرمان برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: مجرمان و قانون‌شکنان به ویژه قاچاقچیان و خرده‌فروشان مواد مخدر مطمئن باشند که در استان اصفهان هیچ نقطه امنی برای فعالیت آنها وجود نخواهد داشت و هرچه سریع‌تر یا باید این استان را ترک کنند یا رفتار خود را تغییر دهند و به زندگی عادی و سالم بازگردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از هماهنگی و تعامل با دستگاه قضائی برای برخورد قاطع و قانونی با خرده‌فروشان مواد مخدر خبر داد و خاطرنشان کرد: در نیمه نخست سال جاری با حکم مرجع قضائی ۱۳۴ باب منزل و مغازه‌ای که در آنها خرید و فروش مواد مخدر صورت می‌گرفت پلمب شدند و این اقدامات با قدرت ادامه خواهد داشت و پلیس با هیچکس تعارف ندارد.

کد خبر 694710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.