تابلو بورس امروز ۱۸ مهرماه / بازگشت روند صعود

در بازار سرمایه امروز شاهد رشد هشت هزار واحدی شاخص کل بودیم و نمادهای شستا، شپنا، پارسان، شپدیس، شبندر، وغدیر بیشترین تأثیر مثبت و فارس بیشترین تأثیر منفی را امروز داشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روند امروز بازار سرمایه نسبت به روز گذشته بود. به طوری که اهرم رشد سه درصدی، پالایش ۲.۵ درصد، شتاب و دارا یکم رشد دو درصدی را به ثبت رساندند، در گروه خودرویی خاور رشد هفت درصدی داشت.

علاوه بر این، در گروه بانکی دی تا مثبت ۵ درصد حرکت کرد، در گروه دارویی دسبحان رشد هفت درصدی داشت و شاهد ورود نقدینگی بود، ثفارس نیز رشد پنج درصدی را در گروه املاک به ثبت رساند. همچنین بازار بورس امروز با رشد هشت هزار ۴۷۰ واحدی به سطح دو میلیون ۱۴ هزار واحد رسید.

در بازار بورس امروز سطح دو میلیون واحد در روزهای گذشته توانست نقش حمایتی ایفا کند، اما ارزش معاملات نسبت به روزهای گذشته کمتر بود و در سطح سه هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان قرار گرفت. حجم معاملات نیز برابر با پنج میلیارد برگه سهم بود؛ نمادهای «شستا»، «شپنا»، «پارسان»، «شپدیس»، «شبندر»، «وغدیر» بیشترین تأثیر مثبت و «فارس» بیشترین تأثیر منفی را امروز داشتند، البته بسیار عجیب بود رفتار فارس، در این بازار مثبت منفی شده بود.

شاخص کل فرابورس نیز روند خوبی را سپری کرد با رشد ۱۵۲ واحدی به سطح ۲۵ هزار ۱۴۳ واحد رسید و ارزش معاملات بازار فرابورس برابر با شش هزار ۴۰۰ میلیارد تومان بود، حجم معاملات برابر با سه میلیارد ۴۲۸ میلیون برگه سهم بود، در بازار فرابورس نمادهای «خاور»، «اریا»، «وسپهر»، «دی»، «انتخاب»، «زاگرس» و «فجهان» بیشترین تأثیر مثبت را از خود بر جای گذاشتند.

کالایی از بورس کالا خارج نمی‌شود، جواب لازم به وزارت راه دادیم

محتشمی‌پور معاون معادن و فرآوری مواد وزارت صمت درباره خروج برخی از کالاهای صنایع معدنی از جمله فولاد و سیمان از بورس کالا گفت: این یک بحث کارشناسی بوده و همچنان این کالاها در بورس کالا عرضه می‌شوند و صحبتی از خارج شدن آن‌ها نیست، ولی بحث‌هایی در جریان است و برخی دوستان از وزارت راه و شهرسازی معتقدند که اگر این کالاها از بورس خارج شوند، می‌تواند مثبت باشد که در این راستا ما جواب لازم را به آن‌ها داده‌ایم.

مجلس، ۵ درصد به خوراک پالایشگاه‌ها تخفیف داد

در ادامه رسیدگی به جزئیات لایحه برنامه هفتم، علی رغم مخالفت دولت، مجلس مصوب کرد در راستای افزایش کیفیت فرآورده‌های نفتی، تخفیف ۵ درصدی خوراک به واحدهای پالایشگاهی اختصاص یابد.

تغییرات بازار

تابلو بورس امروز ۱۸ مهرماه / بازگشت روند صعودنقشه بازار

تابلو بورس امروز ۱۸ مهرماه / بازگشت روند صعود

کد خبر 694698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.