شکاف میان سازمان پسماند و معاونت خدمات شهری رفع شود

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: حلقه گمشده میان سازمان مدیریت پسماند و معاونت خدمات شهری در استفاده کلان از کارکردهای حوزه پسماند وجود دارد که مدیریت شهری باید بر این موضوع نظارت داشته باشد تا شکاف ایجاد شده رفع و از بررسی‌ها و اتفاقات علمی در راستای منافع شهر استفاده شود.

محمدمهدی مطیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: چگونگی دفن یا امحای پسماند ارتباط مستقیمی با مسائل محیطی زیستی دارد، که در این خصوص سازمان مدیریت پسماند شهرداری اهواز دو موضوع را دستورکار خود قرار داد است.

وی افزود: موضوع اول تکالیفی مانند تفکیک زباله از مبدا، است که قانون‌گذار بر عهده سازمان مدیریت پسماند قرار داده است با وجود تلاش‌هایی که صورت گرفته، همچنان به سطح مطلوب نرسیده است.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره با بازدید از سلول شماره یک سایت صفیره ادامه داد: دومین موضوع سلول شماره دو این سایت است، در حال حاضر سلول شماره مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، اما در سلول شماره دو نظم و تریبت خوبی وجود دارد.

وی اضافه کرد: کارخانه تولید کود کمپوست که در آن مواد آلی و قابل بازیافت تفکیک می‌شوند از جمله اتفاقات خوبی است که در حوزه پسماند رخ داده است.

مطیعی تاکید کرد: آنچه که موجب نگرانی شده و قابل تأمل است وجود حلقه گم شده میان سازمان مدیریت پسماند و معاونت خدمات شهری در استفاده کلان از کارکردهای حوزه پسماند است که مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر باید بر این موضوع نظارت داشته باشد تا شکاف ایجاد شده برطرف شود تا از بررسی‌ها و اتفاقات خوب علمی در راستای منافع شهر استفاده شود.

کد خبر 694692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.