عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۸ مهرماه

در این بسته خبری از صدور ۳۴۰۱ رای قلع بنا در مشهد از ابتدای سال تاکنون تا افزایش ۲۰ درصدی سفرهای روزانه با خط ۶ متروی تهران و موافقت شورای اسلامی شهر بیرجند با ساخت مینی‌پارک کودکان بهزیستی را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

افزایش ۲۰ درصدی سفرهای روزانه با خط ۶ متروی تهران

محسن هرمزی، سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: افتتاح سه ایستگاه جدید در قطعه شمالی خط ۶ نه تنها تعداد ایستگاه‌های فعال شبکه مترو در منطقه پنج را از هشت به ۱۱ افزایش داده است، بلکه سبب افزایش حداقل ۲۰ درصد سفرهای روزانه این خط خواهد شد.

موافقت شورای شهر بیرجند با ساخت مینی‌پارک کودکان بهزیستی

حجت‌الاسلام مهدی عبدالرزاق‌نژاد، رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند گفت: درخواستی مبنی بر نیاز کودکان و نوجوانان مجتمع الزهرا (س) بهزیستی شهرستان بیرجند برای ساخت مینی‌پارک به صحن شورا ارائه شد که مورد موافقت همه اعضای شورا و شهردار قرار گرفت.

مردم قیدار تمایلی به اخذ مجوز ساخت مسکن ندارند

صفرعلی اسلامی، رئیس شورای اسلامی شهر قیدار گفت: مردم این شهر از گرفتن مجوز برای ساخت مسکن امتناع می‌کنند و درآمد شهرداری از این محل کاهش یافته است.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۸ مهرماه

صدور ۳۴۰۱ رأی قلع بنا در مشهد از ابتدای سال تاکنون

علی زینت‌بخش، مدیرکل نظارت بر ساخت‌‎وسازها و کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری مشهد گفت: از ابتدای سال تاکنون برای ۳۴۰۱ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز رأی قلع صادر شده، همچنین ۲۲ هزار و ۴۱۹ مورد پلمب، ۴۷۸ مورد قلع و ۱۱۴۴ مورد نیز با استفاده از ظرفیت‌های قانونی، رفع تخلف صورت گرفته است.

تمام تلاش مجموعه شهرداری ارتقا کیفیت خدمات در کلان‌شهر کرمانشاه است

امیررضا همایون دولتشاهی، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمانشاه گفت: تمام تلاش مجموعه شهرداری این است که کیفیت ارائه خدمات در کلان‌شهر کرمانشاه ارتقا پیدا کند و در این راه به همراهی و همفکری اعضای شورای اسلامی شهر نیاز است.

نخستین باغ وحش مصنوعی ساوانا در بندرعباس افتتاح شد

مهدی نوبانی، شهردار بندرعباس گفت: اولین پارک موضوعی و باغ وحش مصنوعی شهر بندرعباس به مساحت یک هکتار شامل مجسمه ۶۴ گونه از حیوانات مناطق گرمسیری آفریقا (ساوانا) در بوستان شهید دباغیان و مجاورت پارک گل‌ها با هدف آموزشی و تفریحی و گردشگری و با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر احداث و بهره‌برداری شد که مدت زمان اجرای آن ۸ ماه بوده است.

ساختمان غیرمجاز یکی از مقامات سابق کشوری در دماوند پلمب شد

مهدی رضایی، شهردار دماوند از پلمب ساختمان غیرمجاز یکی از مقامات سابق کشوری در این شهرستان خبر داد.

تصویب شهر خنجین به عنوان منطقه هدف سرمایه‌گذاری استان مرکزی

محسن آشناور، شهردار خنجین گفت: شهر خنجین از توابع فراهان به عنوان یکی از مناطق هدف سرمایه‌گذاری جذب گردشگر در استان مرکزی مصوب شد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۸ مهرماه

دومین دیوارنگاره بزرگ فردیس در مرحله بهره‌برداری است

محمدحسین جعفری، مدیر زیباسازی شهرداری فردیس از مراحل پایانی ساخت و بهره‌برداری دومین دیوارنگاره بزرگ این شهر خبر داد.

ضرورت تقویت دسترسی‌های پردیسان به شهر قم

روح‌اله امرالهی، رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر قم از ضرورت تقویت دسترسی‌های منطقه پردیسان به شهر با اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

آماده‌باش کارکنان شهرداری آستارا برای مدیریت بحران

میثم الوان‌پور، شهردار آستارا از آماده‌باش کامل نیروهای خدمات شهری در پی پیش‌بینی بارش شدید باران و احتمال جاری شدن سیل و ایجاد خسارت تا سه روز آینده خبر داد.

کد خبر 694664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.