کوتاهی در پدافند غیرعامل با جرم‌انگاری همراه است

معاون امور صنعت، تجارت و صنایع دفاعی سازمان‌ پدافند غیرعامل کشور گفت: کوتاهی در حوزه موارد مرتبط با پدافند غیرعامل با جرم‌انگاری و مجازات برای فرد خاطی همراه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار علی ملک امروز _سه‌شنبه هجدهم مهرماه_ در نشست شورای پدافند غیرعامل استان سمنان اظهار کرد: امروز سازمان پدافند غیرعامل به درختی تنومند تبدیل شده و به میوه‌دهی رسیده است و در استان سمنان نیز شاهد اقدامات بسیار خوب و جهادی با مدیریت جهادی استاندار سمنان هستیم.

وی افزود: در بحث موارد مرتبط با پدافند غیرعامل، کوتاهی در این حوزه با جرم‌انگاری و مجازات برای فرد خاطی همراه خواهد بود.

معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر اینکه پدافند غیرعامل مصونیت بخشی و حفاظت از کشور و صیانت از مردم در برابر تهدیدات و جنگ‌های ترکیبی دشمن است، خاطرنشان کرد: دشمن از طریق ایجاد نارضایتی به وسیله قطع برق، مخاطره شیمیایی و موارد مانند آن به دنبال فاصله انداختن بین حکومت و مردم است.

سردار ملک اضافه کرد: در استان سمنان به واسطه موقعیت ژئوپلیتیکی آن، اصول پدافند غیرعامل بسیار حائز اهمیت است و در حوزه مدیریت بحران نیز ظرفیت بالایی دارد.

وی ادامه داد: برگزاری کمیته پدافند غیرعامل درون دستگاه‌های اجرایی استان سمنان با حضور صنایع و واحدهای تولیدی شهرک‌های صنعتی دنبال شود.

معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور تصریح کرد: طرح‌های عملیاتی خوبی در حوزه پدافند غیرعامل استان تهیه و تدوین شده است که امیدواریم به صورت عملیاتی به مرحله اجرا دربیاید و مباحث مرتبط با آموزش نیز در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 694663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.