توانمندی اصفهان در برگزاری جشنواره کودک بر کسی پوشیده نیست

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان گفت: قابلیت‌ها و توانمندی شهرداری اصفهان در برگزاری جشنواره کودک بر کسی پوشیده نیست.

محمد یزدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری برگزارکننده اصلی جشنواره کودک است و تیم‌های اجرایی اصلی نیز از بدنه شهرداری اصفهان انتخاب شده‌اند.

وی افزود: امسال صفر تا صد افتتاحیه سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان توسط تیم اجرایی شهرداری برگزار شد و برای اختتامیه آن نیز همکاری لازم را خواهد داشت.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با اشاره به وظایف این کمیته گفت: تولید و انتشار اخبار برنامه‌ها، مصاحبه با مسئولان شهری و کمیته‌ها، حضور در نشست‌های خبری جهت تهیه اخبار، تولید محتوای تصویری (ویدئو و عکس)، توزیع و انتشار پوستر برنامه‌های جشنواره و انجام امور تبلیغاتی در سطح شهر برای اطلاع‌رسانی به شهروندان از جمله این وظایف بوده است.

وی تصریح کرد: ارسال پیامک، تهیه و تنظیم فتوتیتر برنامه‌ها جهت انتشار و اطلاع‌رسانی، ارسال روزانه جداول برنامه‌ها و پوستر برنامه‌ها جهت رسانه‌ها، ارسال و آرشیو گزارش‌های تصویری برای رسانه‌ها، رصد اخبار، پاسخگویی تلفنی و حضوری به مراجعان، تولید و انتشار محتوا در شبکه‌های اجتماعی از دیگر وظایف کمیته اطلاع‌رسانی سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به‌شمار می‌رود.

یزدیان گفت: سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با دبیری مجید زین‌العابدین و با مشارکت سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان از پانزدهم تا بیستم مهرماه سال جاری (هفتم تا دوازدهم اکتبر ۲۰۲۳) در اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 694656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.