مردم اصفهان باید از برکات ظرفیت‌های موجود نصف‌جهان بهره‌مند شوند

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیریت کشور از جمله رئیس‌جمهور و وزرای مربوطه باید توجه داشته باشند که ظرفیت‌های فراوانی در اصفهان وجود دارد و باید از آن‌ها به نحوی استفاده کنیم تا مردم اصفهان بهره‌مند شوند.

مجید نادرالاصلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان این‌که در دو هفته اخیر در اصفهان اتفاقات بسیار مهم ملی و بین‌المللی رخ داده است، ضمن تشکر از مسئولان مدیریت شهری اظهار کرد: چند مراسم از جمله جایزه مصطفی، نمایشگاه فن‌نما و جشنواره فیلم کودک و نوجوان برگزار شد.

وی افزود: مدیریت شهری با تمام بضاعت خود برای پشتیبانی، حمایت و برنامه‌ریزی انجام کاری در شأن اصفهان به میدان آمد و انجام این امور به نحو مطلوب مورد استقبال عموم مردم و متخصصان امر قرار گرفت.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه امیدوارم این رویدادها بتواند برای اصفهان دستاوردهای خوبی داشته باشد، ادامه داد: مدیریت کشور از جمله رئیس‌جمهور و وزرای مربوطه باید توجه داشته باشند که ظرفیت‌های فراوانی در اصفهان وجود دارد و باید از آن‌ها استفاده کنیم تا بهره آن به مردم اصفهان برسد.

وی با بیان اینکه اعتبار قابل توجهی برای این رویدادها لحاظ و تمام امکانات مربوط در این حوزه به‌کار گرفته شد، تصریح کرد: وجود سالن بین‌المللی اجلاس فرصت کم‌نظیری است که باید از آن استفاده شود.

نادرالاصلی با بیان اینکه سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان بسیاری از کودکان و نوجوانان را درگیر کرد و متولیان برگزاری، داوری و امور رسانه‌ای جشنواره شدند، خاطرنشان کرد: این اتفاق بی‌بدیلی است که در کشور افتاد و امیدوارم این برنامه‌ها برای استان و شهروندان دستاوردهای خوبی به‌دنبال داشته باشد.

کد خبر 694652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.