مشارکت بیشتر نوجوانان در جشنواره فیلم کودک، زمینه‌ساز موفقیت‌های بیشتر است

معاون فرهنگی شهردار اصفهان گفت: اگر در جشنواره فیلم کودک داوران و خبرنگاران نوجوان بیشتری مداخله و مشارکت داشته باشند و ارتباط آن‌ها با تولیدکنندگان بیشتر شود، شاهد موفقیت‌های بیشتری خواهیم بود.

کمال حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تاکید بر اینکه باید هرچه که جلوتر می‌رویم، در این مسیر ارتقا پیدا کنیم و بیش از سال‌های قبل موفقیت‌هایی داشته باشیم، اظهار کرد: با توجه به نقش تربیتی فیلم در تربیت کودکان و میزان کم تولیدات این حوزه، نقش جشنواره کودک بیش از پیش پررنگ می‌شود و در این راستا اگر به‌درستی برنامه‌ریزی کنیم و بستر را برای تولیدات بیشتر و بهتر فراهم کنیم، امری ارزشمند است.

وی با بیان اینکه یکی از دلایل دعوت تعداد بیشتری از داوران نسبت به سال‌های قبل این بود که هنرمندان با نظرات و سلایق بیشتری آشنا شوند تا برای تولیدات بعدی افق‌های بالاتری ببینند، افزود: اگر در جشنواره فیلم کودک داوران و خبرنگاران نوجوان بیشتری مداخله و مشارکت داشته باشند و ارتباط آن‌ها با تولیدکنندگان بیشتر شود، شاهد موفقیت‌های بیشتری خواهیم بود.

معاون فرهنگی شهردار اصفهان با اشاره به آورده‌های جشنواره برای اصفهان خاطرنشان کرد: آورده این جشنواره برای اصفهان آورده فرهنگی است و در این راستا زمانی که رویداد فرهنگی در شهر برگزار می‌شود، نتایج آن بر ارتقای فرهنگ و ظرفیت‌های شهر تأثیرگذار خواهد بود.

وی با بیان اینکه امید است با زبان هنر و فیلم‌های فاخر و پرمحتوا آینده کودکان و نوجوانان را به بهترین شکل بسازیم، گفت: آموزش نوجوانان در طول جشنواره بسترسازی برای آینده است و در این راستا زمانی که نوجوانان در جلسات شرکت می‌کنند، رویکردشان تغییر و این امر به رشد فرهنگی نیز کمک می‌کند.

کد خبر 694638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.