رشد ۶۰ درصدی آموزش های هلال‌احمر زنجان در سال جاری

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان از رشد ۶۰ درصدی آموزش‌های هلال‌احمر در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حکمت‌الله هاشمی امروز _سه‌شنبه هجدهم مهرماه_ در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: در شش ماه نخست سال جاری، ۱۹ هزار و ۶۰۰ نفر علاقمند، از آموزش‌های هلال‌احمر استان بهره‌مند شده‌اند.

وی افزود: برای این تعداد از علاقمندان، ۶۵۸ دوره آموزشی در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرم دره، خدابنده، ماهنشان، طارم و ایجرود برگزار شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: در مدت مشابه سال گذشته نیز ۱۱ هزار و ۸۹۸ نفر در ۴۵۲ دوره از آموزش‌های جمعیت هلال‌احمر استان شرکت کرده بودند.

وی ادامه داد: دوره‌های آموزشی ارائه شده در خصوص آمادگی در برابر مخاطرات، پایه داوطلبی، مهارت‌های اولیه در شرایط اضطراری، آموزش‌های مبتنی بر نیاز و تخصصی برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی، واحدهای تولیدی، نیروهای مسلح و اعضای خانه‌های هلال در محلات و مساجد سطح استان زنجان بوده است.

هاشمی با بیان اینکه برای تمام فراگیران گواهینامه صادر می‌شود و با اشاره به رشد ۶۰ درصدی آموزش‌های هلال‌احمر در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، تصریح کرد: هدف از ارائه این آموزش‌ها ارتقای فرهنگ خود امدادی و ترویج فعالیت‌های آموزشی برای مخاطبان است.

کد خبر 694611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.