پلمب خط تولید لوله پلی‌اتیلن در کرمانشاه

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه از پلمب خط تولید لوله پلی‌اتیلن آب‌رسانی در کرمانشاه به دلیل دریافت نکردن نشان استاندارد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی حسین‌پور امروز _سه‌شنبه هجدهم مهرماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هرگونه تولید و عرضه بدون مجوز استاندارد و بی‌کیفیت، نقض حقوق مصرف‌کنندگان است، در این راستا از تولید محصولات بدون پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و بی‌کیفیت در استان کرمانشاه جلوگیری و بازار برای عرضه و فروش این‌گونه محصولات ناامن می‌شود.

وی افزود: در همین راستا یک واحد تولیدی لوله پلی‌اتیلن آب‌رسانی با مشخصات PE100 به دلیل تولید بدون دریافت نشان استاندارد در استان کرمانشاه پلمب شد.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تولید، توزیع و عرضه محصولات مشمول استاندارد اجباری بدون دریافت مجوز استاندارد ممنوع است، از همشهریان درخواست می‌شود در صورت مشاهده موارد مشابه، مراتب را برای رسیدگی و برخوردهای قانونی از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۷ به اداره کل استاندارد استان کرمانشاه اطلاع‌رسانی کنند.

حسین‌پور تاکید کرد: شهروندان به منظور اطلاع از اصالت محصول خریداری شده می‌توانند کد ۱۰ رقمی مندرج در ذیل علامت استاندارد را به سامانه ۱۰۰۰۱۵۱۷ پیامک و با دریافت مشخصات محصول خریداری شده نسبت به اصالت آن اطمینان حاصل کنند.

کد خبر 694592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.