بیانیه شورای تبیین بسیج دانشجویی اصفهان در واکنش به عملیات «طوفان‌الاقصی»

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان در واکنش به عملیات «طوفان‌الاقصی» در بیانیه‌ای پیروزی اخیر جبهه مقاومت فلسطین در برابر اشغالگران قبله اول مسلمین را تبریک گفت.

به گزارش ایمنا، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان در واکنش به عملیات «طوفان‌الاقصی» در بیانیه‌ای پیروزی اخیر جبهه مقاومت فلسطین در برابر اشغالگران قبله اول مسلمین را تبریک گفت.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

﴿ وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ﴾

و ستایش خدای را که درهم شکننده سرکشان و نابودکننده ستم‌کاران است.

﴿وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا ٱسۡتَطَعۡتُم مِّن قُوَّةٖ وَمِن رِّبَاطِ ٱلۡخَیۡلِ تُرۡهِبُونَ بِهِۦ عَدُوَّ ٱللَّهِ وَعَدُوَّکُمۡ وَءَاخَرِینَ مِن دُونِهِمۡ لَا تَعۡلَمُونَهُمُ ٱللَّهُ یَعۡلَمُهُمۡۚ وَمَا تُنفِقُواْ مِن شَیۡءٖ فِی سَبِیلِ ٱللَّهِ یُوَفَّ إِلَیۡکُمۡ وَأَنتُمۡ لَا تُظۡلَمُ﴾

«سوره مبارکه انفال، آیه شریفه‌ی ۶۰»

شما (ای مؤمنان) در مقام مبارزه با آن کافران خود را مهیا کنید و تا آن حد که بتوانید از آذوقه و تسلیحات و آلات جنگی و اسبان سواری زین کرده برای تهدید و تخویف دشمنان خدا و دشمنان خودتان فراهم سازید و نیز برای قوم دیگری که شما بر (دشمنی) آنان مطلع نیستید (مراد منافقانند که ظاهراً مسلم و باطناً کافر محضند) و خدا بر آنها آگاه است و آنچه در راه خدا صرف می‌کنید خدا تمام و کامل به شما عوض خواهد داد و هرگز به شما ستم نخواهد شد.

امت شهیدپرور ایران اسلامی؛

بار دیگر به یاری خداوند، جوانان غیور امت اسلام با تاسی از خون سرخ شهدای راه آزادی مسجدالاقصی، طوفان به پا کردند، و کاری کردند کارستان، جان خود را به بازی گرفتند و لرزه بر جان دشمنان خدا و دین خدا انداختند.

لرزه برجان‌هایی که آخرت ما را ملعبه دنیایشان کرده بودند، روزی سرزمین‌های ما را اشغال می‌کردند، قلدری می‌کردند و جوانانمان را در خون خود می‌غلتاندند و روزی به کلام‌الله مجید تعرض می‌کردند.

جوانان غیور جبهه مقاومت بار دیگر به دنیا نشان دادند که هنوز عزالدین قسام‌ها زنده‌اند و روحشان در کالبد جوانان سلحشور سرزمین مقدس زیتون دمیده است. جوانانی که در رگ‌ها شأن خونی از جنس خون سرخ شهدایی همچون محمد الدوره‌هاست.

آری شهدای جبهه‌ی مقاومت زنده‌اند، چون مرامشان و راهشان زنده است ولی انورسادات‌ها و عرفات‌ها مرده‌اند چون فکرشان و مرامشان باطل بود و همچون جسمشان پوسید و به تاریخ پیوست.

دشمن بداند که اگر یکی بزند دوتا می‌خورد و "دوران زدن و در رفتن" تمام شده است. و آنان که روزی با شعار بهار عربی و خاورمیانه جدید و مبارزه با تروریسم به منطقه آمدند، امروز عواقب طوفان الاقصی را به عنوان سوغات باید به خانه‌هایشان ببرند. دست اندر کاران رژیم موقت صهیونیستی این گوساله پرستان سامری، باید به فکر تهیه زمینی اجاره‌ای در بیابان‌های غرب وحشی، در کنار هم پیالگان خود باشند، چرا که مادامی که سرزمین‌های اسلامی را در اشغال خود دارند، هیچ گنبدی برایشان آهنین نخواهد بود.

آری همانا؛

﴿ إِنَّا فَتَحْنَا لَکَ فَتْحًا مُبِینًا. ﴾

ما تو را پیروزی بخشیدیم [چه] پیروزی درخشانی.

و سپاه محمد می‌آید.

﴿وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا.﴾

و بگو حق آمد و باطل نابود شد آری باطل همواره نابودشدنی است.

و زمین از آن مستضعفین خواهد بود.

و این است وعده الهی؛

که همانا خداوند بهترین وعده‌دهندگان است.

بدین وسیله؛
شورای تبیین بسیج دانشجویی استان اصفهان، پیروزی اخیر جبهه مقاومت در برابر اشغالگران قبله اول مسلمین را به امت شهیدپرور ایران عزیز و جهان اسلام و تمامی حقیقت جویان و عدالت طلبان جهان و علی‌الخصوص ساحت مبارک ولی عصر حضرت بقیه‌الله الاعظم ارواحنا لتراب مقدمه الفداء آقا امام زمان و نایب بر حقشان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (دام مدظله‌العالی) و روح ملکوتی بنیان‌گذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و ارواح طیبه شهدا علی‌الخصوص شهدای جبهه مقاومت، به‌ویژه روح پاک و منزه سردار دل‌ها و مالک‌اشتر سپاه علی زمان خود، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، تبریک عرض نموده و از خداوند متعال نصرت و پیروزی روزافزون جهان اسلام در برابر جهان کفر به‌ویژه جبهه مقاومت را مسئلت دارد و از دولت انقلابی درخواست دارد که با توجه به دستاوردهای این امر از اهرم دیپلماسی در پیشبرد اهداف جبهه مقاومت در این برهه حساس غافل نماند.»

کد خبر 694569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.