سود یک شرکت بورسی به ۱۷۹ میلیارد تومان رسید

شرکت لیزینگ صنعت و معدن (نماد ولصنم) در گزارش شش‌ماهه خود به سود خالص ۱۷۹ میلیارد تومان رسیده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۱۸ درصدی داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شرکت لیزینگ صنعت و معدن (نماد ولصنم) که با ارزش بازار هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان و سرمایه ۴۰۰ میلیارد تومانی پذیرفته شده در تابلوی اول بورس است، در بازار روز گذشته با افت ۱.۱ درصدی به سطح قیمتی ۳۷۳ تومان رسید و ارزش معاملات سهام این شرکت یک میلیارد تومان بود، تعداد سهام این شرکت برابر با چهار میلیارد برگه سهم و شناوری سهام آن برابر با ۲۰ درصد بوده است، نماد این شرکت از سقف اردیبهشت‌ماه تا کنون افت ۴۷ درصدی را داشته است.

در این یادداشت نگاهی به گزارش شش‌ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ که شرکت روانه کدال کرده است، خواهیم داشت. در این گزارش سود و زیان از شرکت درآمدهای عملیاتی برابر با ۱۲۲ میلیارد تومان، بهای تمام‌شده صفر و سود ناخالص برابر با ۱۲۲ میلیارد تومان بوده است که رشد ۲۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

هزینه‌های فروش و اداری برابر با با ۴۸ میلیارد تومان بوده که رشد ۴۴ درصدی داشته، سایر درآمدها چهار میلیارد تومان که افت ۸۵ درصدی داشته است، سود عملیاتی شرکت با کاهش ۱۹ درصدی به ۷۹ میلیارد تومان رسیده است.

این شرکت ۱۱۷ میلیارد تومان درآمد غیرعملیاتی ناشی از درآمدهای سرمایه‌گذاری و رشد ۷۱ درصدی داشته و سود شرکت قبل از پرداخت مالیات به واسطه درآمدهای غیرعملیاتی به سطح ۱۹۷ میلیارد رسیده که رشد ۱۸ درصدی داشته است.

مالیات سال جاری برابر با ۱۷ میلیارد تومان بوده است که رشد ۳۸ درصدی داشته است، سود خالص شرکت برابر با ۱۷۹ میلیارد تومان بوده است که رشد ۱۸ درصدی داشته است و سود پایه هر سهم برابر با ۴۶ تومان بوده است.

کد خبر 694534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.