امیدواری شناگر ایرانی برای کسب سکو در مسابقات فیلیپین

شناگر تیم ملی گفت: در مسابقات هانگژو عملکرد خوبی داشتم و توانستم رکوردهای قابل قبولی ثبت کنم و امیدوارم در مسابقات پیش‌رو که دو ماه آینده در کشور فیلیپین برگزار می‌شود، نتایج خوبی کسب کنم.

مهرشاد افقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره عملکرد خود در بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار کرد: همان‌طور که می‌دانید از بازی‌های آسیایی با عنوان المپیک آسیایی یاد می‌کنند و یکی از مهم‌ترین مسابقاتی است که برای کشورهای شرکت‌کننده در آسیا برگزار می‌شود، این بازی‌ها از سطح بالایی برخوردار است و اکثر کشورها با نهایت آمادگی حضور پیدا می‌کنند.

وی افزود: در این دوره از مسابقات به دلیل میزبان بودن کشور چین بسیاری از بازیکنان این کشور با تمام قوا آمده بودند تا مدال بگیرند، به‌خصوص در رشته شنا عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند و در هر ماده‌ای که برگزار می‌شد، حداقل دو نفر از چین جزو مدال‌آوران بودند.

شناگر تیم ملی ادامه داد: به نظر من سطح این مسابقات از مسابقات جهانی نیز بیشتر بود به این دلیل که چندین رکورد شکسته شد و بازیکنانی که قهرمان المپیک و جهان بودند در این دوره از مسابقات آسیایی حضور داشتند.

وی تصریح کرد: در این مسابقات عملکرد خوبی داشتم و توانستم رکوردهای قابل قبولی ثبت کنم، امیدوارم در مسابقات پیش‌رو که دو ما ه آینده در کشور فیلیپین برگزار می‌شود، نتایج خوبی کسب کنم.

افقری درباره همکاری با باشگاه اریس خاطرنشان کرد: از سال ۹۶ تا به اینجا عضو باشگاه اریس هستم و زیر نظر سرمربی تیم ملی شنا، گامر دیلانچیان تمرین می‌کنم این باشگاه شرایط تمرینی من را فراهم کرده است و حمایت‌های مالی از من می‌کند و سالانه برای مسابقات لیگ کشور با باشگاه اریس قرارداد می‌بندم.

کد خبر 694527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.