پاک‌سازی پسماندهای ساختمانی از زمین‌های غیرمحصور شهر قزوین

شهردار قزوین با بیان اینکه پسماندهای ساختمانی و عمرانی زمین‌های غیرمحصور سطح شهر پاک‌سازی شد، گفت: عملیات نوسازی بخشی از روکش آسفالت معابر مرکز شهر، میدان آزادی (سبزه‌میدان) و خیابان طالقانی در حال اجرا است.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه پسماندهای ساختمانی و عمرانی زمین‌های غیرمحصور سطح شهر قزوین پاک‌سازی شد، اظهار کرد: عملیات نوسازی بخشی از روکش و مرمت آسفالت مرکز شهر، میدان آزادی (سبزه‌میدان) و خیابان طالقانی در حال اجرا است.

وی افزود: عملیات روکش و لکه‌گیری آسفالت در معابر مختلف ناحیه شهید بهشتی از جمله کوچه سیم‌بر بلوار مدرس، کوچه یگانه، ملکی و اسماعیلی خیابان توحید به منظور تسهیل در تردد شهروندان و ارائه خدمات مطلوب به آن‌ها انجام می‌شود.

شهردار قزوین اضافه کرد: عملیات لکه‌گیری و مرمت ترانشه در سطح ناحیه شهید بهشتی توسط اکیپ آسفالت ناحیه بهشتی با هدف رضایت‌مندی در تردد شهروندان در حال اجرا است.

وی از لکه‌گیری و ترمیم آسفالت بیش از سه هزار متر مربع از معابر ناحیه امام‌زاده حسین (ع) ناحیه یک شهرداری در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: ۳۸۰ تن آسفالت برای این عملیات روکش آسفالت استفاده شده است. روکش آسفالت معابر یکی از درخواست‌های ثبت شده شهروندان در سامانه ۱۳۷ است که در صورت تأمین آسفالت مورد نیاز ادامه خواهد داشت.

شهردار قزوین از آغاز اجرای عملیات بهسازی و ترمیم سنگ‌فرش و کف‌پوش پیاده‌روها در معابر نواحی شهید بابایی و شهید بهشتی در منطقه دو شهرداری به منظور ایجاد فضای شهری متناسب با درخواست شهروندان خبر داد و گفت: اجرای عملیات بازسازی و ترمیم سنگ‌فرش پیاده‌روی خیابان خیام به اتمام رسیده است.

وی از آغاز عملیات بهسازی آسفالت معابر ناحیه منفصل شهری چوبیندر خبر داد و افزود: تاکنون کوچه گلستان به مساحت ۳۰۰ متر مربع و جاده خیرآباد به چوبیندر در مساحت ۵۰۰ متر مربع آسفالت شده است.

شهردار قزوین ادامه داد: بهبود عبور و مرور، زیبایی منظر شهر و خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان از اهداف اجرای عملیات آسفالت ناحیه شهری چوبیندر است.

کد خبر 694520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.