ضرورت برنامه‌ریزی شهرداری ارومیه در راستای توسعه محله‌محور شهر

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: مدیریت شهری باید با جدیت بیشتر در خصوص توسعه محلات برنامه‌ریزی کند و در غیر این صورت اگر محلات توسعه پیدا نکنند، معضلات و گره‌های شهری همچنان پابرجا خواهد ماند و موجب نارضایتی مردم می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صادق توکلی‌مهر در صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: وارد سال سوم حضور به عنوان نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر شده‌ایم و طی این مدت مطالبات مردمی را در کمیسیون‌ها و سازمان‌های مختلف پیگیری کرده‌ایم.

وی افزود: با توجه به اینکه پروژه‌های کلانی در سطح شهر ارومیه شروع شده است، اما به جهت پیشگیری از مختوم ماندن توسعه محله‌محور ورود فرمانداری، نهادهای نظارتی و شرکت‌های خدمات‌رسان را برای جبران عقب‌ماندگی‌های برخی محلات ضروری می‌دانم.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: دغدغه همه اعضای شورای اسلامی شهر باید رفع نیازهای مردم باشد و خواستار حل مشکلات و هم‌اندیشی در خصوص مشکلات برخی محلات کم‌برخوردار ارومیه هستم.

توکلی‌مهر تصریح کرد: مدیریت شهری باید با جدیت بیشتر در خصوص توسعه محلات کم‌برخوردار برنامه‌ریزی کند و در غیر این صورت اگر محلات توسعه پیدا نکنند، معضلات و گره‌های شهری همچنان پابرجا خواهد ماند و موجب نارضایتی مردم می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان بعضی از مناطق شهر ارومیه از حداقل فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی، خدماتی هم برخوردار نبوده و باید با اولویت ویژه در دستور کار مدیریت شهری و سایر شرکت‌های خدمات‌رسان قرار گرفته شود.

کد خبر 694500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.