یک‌امتیاز از پرسپولیس کسر شد

تیم فوتبال پرسپولیس تهران با رای کمیته انضباطی با کسر یک‌امتیاز در جدول لیگ برتر مواجه شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از تیم فوتبال سپاهان اصفهان، حالا نوبت پرسپولیس است که با کسر یک امتیاز مواجه شود.

پرونده پرسپولیس بعد از شکایت دو باشگاه سپاهان و آلومینیوم اراک در کمیته انضباطی به جریان در آمد و در ادامه باشگاهی اراکی از شکایت خود کوتاه آمد و آن را پس گرفت.

کمیته انضباطی درخصوص تخلف‌های صورت گرفته و بررسی‌هایی که داشت و اکنون باشگاه پرسپولیس را با محکومیت کسر یک امتیاز جریمه کرده است.

ابتدا طلایی‌پوشان دیار نصف‌جهان که با بردهای پیاپی خود در صدر جدول حاضر شده بودند، ناگهان با حکم کمیته انضباطی درخصوص عبور از سقف قرارداد اعلام شده با کسر چهار امتیاز جریمه شدند که این اتفاق و رأی کمیته انضباطی حواشی متعددی در فضای فوتبالی کشورمان ایجاد کرده بود و البته اکنون شنیده می‌شود رأی علیه این تیم ممکن است در کمیته استیناف شکسته شود.

این جریمه به واسطه عبور باشگاه پرسپولیس از قانون منع پرداخت مالیات بازیکنان علیه این باشگاه شکل گرفته است.

سرخ‌پوشان در قراردادی که با گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی خود منعقد کرده‌اند، مالیات را عهده‌دار شده‌اند و به واسطه این تخلف با حکم کمیته انضباطی جریمه شده‌اند.

باشگاه پرسپولیس البته از دیگر اتهامات وارده در خصوص عبور از سقف قرارداد و پرداختی خارج از قرارداد تبرئه شده است.

گفته می‌شود علاوه بر این جریمه، از پرسپولیس خواسته شده تا در خصوص قرارداد گولسیانی و بند مربوط به مالیات آن تغییراتی صورت دهد که البته باید دید با چه واکنشی از سوی بازیکن گرجستانی همراه خواهد شد و آیا گولسیانی آن را خواهد پذیرفت، البته پرسپولیس این فرصت را خواهد داشت تا مانند سپاهان در کمیته استیناف نسبت به رأی صادره دادخواهی کند.

کد خبر 694498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.